Friday, 30 August 2013

new in august

Takže v srpnu jsem toho moc nekoupila.Většinu času jsem byla na chalupě,a potom jsme jeli k moři. Ale i těch pár věcí,myslím stojí za zmíňku :)

                                                   /Tally Weijl
 Tuhle košili jsem si koupila vlastně úplnou náhodou. Jeli jsme s taťkou do Drážďaň,chtěl se podívat do galerie. Jenomže náš vlak z Prahy měl  2 hodiny zpoždění,takže jsme nestihli nákupy,které jsem chtěla zase já. Když jsme šli zpět na nádraží,po cestě bylo Tally Weijl,a na stojanu venku jsem zahlídla tuto košili.Řeknu vám,láska na první pohled. Ani jsem se nedívala na velikost nebo na cenu,a bohužel jsem se nestihla podívat dovnitř pořádně,což mě mrzí,ale někdy do Německa na nákupy určitě pojedeme.






Tohle tričko jsem koupila v Bulharsku v nějakém bezejmeném stánku. Strašně se mi líbí,a bylo hrozně levné,stálo jenom 130 v českých korunách.






                                                            /Ann Christine
  K tomuhle nemusím nic dodávat.Prostě obyčejné,tmavě modré,uplé džíny.


                                                        /DM drogérie
 Pastelové laky na nehty absolutně zbožňuju.Tady to sice nejde moc vidět,protože mám nekvalitní  foťák,ale je to taková světle tyrkysová,ale spíš do modra,no,úžasná barva.


                                                          / DM drogerie
 Tohle jsem vlastně ukradla mamce. Leželo to na stole,a já měla vysušené rty,tak že si to vezmu. Je to totální miláček.Rty jsou potom úžasně hebké,a asi největší plus je,že má čokoládovou vůni,a dokonce i příchuť. Avšak nebarví,což je dobře.Jeden z mých nejoblíbenějších balzámů na rty! (Ano,říkám tomu tak,neříkám jelení lůj,přijde mi to divné,vždycky si představím,že je to z jelena.Ble.)


                                                                  /Avon

Je lehký,hydratační,a rychle se vsakuje. S citronovou trávou,a výtažky z okurky. Voní,dokonale plní účel,vřele dopuručuji. :)

                                                    /Bijou Brigitte
A toto je asi moje nejoblíbenější věc. Tento zlatý řetěz jsem viděla na strašně moc lidech,a řekla jsem si,že ho musím mít. 

Potom jsem si ještě kopila jedno opravdu dokonalé tričko s nápisem "Damn" ,ale teď momentálně je v pračce.
To je vše,bohužel. Terr x

No comments:

Post a Comment