Friday, 6 September 2013

must have september

Parku už chci strašně dlouho.A tuhle sezónu budu hledat,hledat,hledat. Přejte mi štěstí.
Řasenku  Maybelline’s Volum Express Falsies používá Acacia,a spousta lidí si ji chválí,a mě ta moje už dochází,takže s tímhle počítám.
 Jako kdyby basketballové tričko s tričtvrtečním rukávem (tady je s dlouhým,protože jsem nemohla najít jiné) jsem viděla v Berlíně na nějaké slečně,a hrozně se mi líbilo. Mám pocit,že sem nějaké zahlídla v obchoďáku,tak zase půjdu hledat.
Biker boots je věc,co absolutně potřebuju.Absolutně.
Pruhované legíny se mi hodí k hrozně moc věcem,a je to další věc,kterou musím mít. Jenom mě štve,že je má momentálně každý druhý,tak uvidím,až to nejak vymizí.
A poslední, takovýhle nějaký měkký cute svetr se zvířátkem.  Je to trošku dětinské,ale je to fakt strašně roztomilé,a prostě hjdhgjbg,potřebuju.


Terr





Velmi zábavný článek,opravdu.

3 comments:

  1. Mám skoro stejné boty z Deichmanu, ale kupovala jsem je v Chorvatsku, ještě předtím jsem na podobné koukala v F&F, ale myslím že nejsou tolik ocvokované. Parku mám, ale podzimní ale viděla jsem ji v H&M, i když nevím jestli taky nebyla podzimní, nějak zvlášť jsem na ní nekoukala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. musím ti říct,že tě miluju. ale boty vím kde koupit,spíš scháním tu parku ))

      Delete
    2. :DD
      Zahlídla jsem jí v New Yorkeru, ale má koženkový rukávy.

      Delete