Tuesday, 24 September 2013

nudný post aby jste věděli,že jsem na vás nezapoměla

Hiii!
Takže,nejspíš se budu zase omlouvat (jako obvykle) za moji slabou aktivitu. Jenomže,ono je to docela těžké,každý den přijdu ve čtyři,a mám ještě spoustu učení,a dalších poviností,a blog není moje priorita. Tento článek je jenom o tom,co vás můžete čekat v tomto týdnu.
Tak určitě to bude outfit post,v sobotu jsem byla s kamarádkou v kině,takže nafotím asi to,bohužel,raději bych fotila venku,ale nemám nikoho,kdo by mi dělal fotografa,takže si budu muset vystačit sama.
Potom taky přemýšlím o recenzi nějaké kosmetiky,protože nedávno jsem kupovala nové produkty,a nemůžu je vynachválit. Dále určitě new in.
A když už jsme u toho,začala jsem psát  fanfiction,kterou  můžete číst
TADY .

Terr xx

No comments:

Post a Comment