Saturday, 19 October 2013

autumn new in

Ahojky!
Momentálně spíš nakupuji kosmetiku než oblečení,což by mělo být trochu jinak,protože potřebuji zimní oblečení,ale prostě aghh,poslední dobou se mi vůbec nic nelíbí,podzimní kolekce ve většině obchodech jsou takové nijaké,očekávám něco jiného,nového,ale přijde mi,že mají skoro pořád to samé jako v létě,a to mě až nadmíru nudí, jsem zoufalá.




                                                                /Ann Christine
 Ale přece jenom jsem našla tento úžasný svetr,který je nezbytností.


                                                                     /CCC

Potom moje vysněné biker boots,které nadevše zbožňuji.



                                                                  /Tally Weijl

 Už dlouho koukám po nějaké menší kabelce se zlatými prvky,a konečně jsem našla. A ještě k tomu stála ani ne 3 stovky,nekupte to.



                                                                 /Tally Weijl
Kosmetická taštička je další věcí,kterou už dlouho sháním.Má ideální velikost,omyvatelná,prostě božská.

                                                           /DM drogerie


                                                            /DM drogerie
                                                                /DM drogerie
                                                                    /DM drogerie
                                                              /Yves Rocher




Jak vidíte,kosmetice poslední dobou nemůžu odolat. Přemýšlím,že bych na pár z ní udělala recenzi,ale shrnu to tak,že bych vše vřele doporučovala.

Terr x

3 comments:

  1. Kolik stál ten svetr?? :O :3

    ReplyDelete
  2. co je to poslední? :-) kde to seženu a za kolik? :-)

    ReplyDelete