Thursday, 10 October 2013

my hair

Ahoj!
Dnešní článek bych chtěla věnovat vlasům,konkrétně tomu,co používám já.
Jak asi víte,mám přírodní kudrnaté vlasy,a ty potřebují péči. Já používám Loréal Paris Elseve Nutri-Gloss
jak šampon,kondicionér,tak i rozčesávač,protože,bohužel,jinak bych je prostě nerozčesala. Jsou speciálně pro dlouhé,suché vlasy,se složením obohaceným perlami,a proteiny. Zkoušela jsem už spoustu různých šampónů a kondicionérů,ale nejvíce mi vyhovuje tato sada. Kudrlinky pěkně spojí,což je důležité,protože když se mi vlasy oddělí na jednotlivé,vypadám opravdu..zvláštně.
Také se krásně lesknou,a jsou jemné na dotek. Pro mně zkrátka ideální.
Také občas použiji nějakou masku na vysušené vlasy,protože moje vlasy bohužel tento problém mají.Obvykle ty od Loréal Paris nebo nějaké jiné,rostlinné,které kupuji v Yves Rocher,sice ceny nejsou úplně nejlevnější,ale jejich kosmetika je kvalitní,přírodní a voňavá.
Naštěstí se však moje vlasy nějak extrémně nemastí,což je zase skvělá výhoda.

                                                A co vy? Jaké jsou vaše oblíbené přípravky na vlasy?

                                                                     Terr







                                                          a pak ještě moje hříva,hh





 (omlouvám se za kvalitu fotek)





No comments:

Post a Comment