Tuesday, 22 October 2013

my skin



Dnešní příspěvek je o tom,co používám a svou pleť. Bohužel,mám asi nejhorší typ,a to mastící se sklony k akné. Základem je pleť čistit,čistit,čistit. Ale i když máte pleť mastnou,nesmíme zapomenout na hydrataci.

Základem je dobré odlíčení. Já se odlíčím hned,jak přijdu ze školy,protože nesnáším ten pocit vrstvy na obličeji. Odličovače používám od Garnieru,ty mi sedí asi nejvíc.






 Potom pleti vyčistím,jak ráno,tak večer. Na ráno používám jemnější,La roche-Posay.




 A na večer,kdy mám pleť za celý den znečištěnou,používám od Yves Rocheru hloubkově čistící gel,který obsahuje výtažky z dužiny bio aloe vera, výtažek z šišáku,a pudr z meruňkových jader. Ten je vlastně takový jemný peeling,ale opravdu jemňoučký,když gel používáte dvakrát za den,nevysušuje,ani nijak nepoškozuje pleť.





Na pupínky mám roztok Dalacin,který je na lékařský předpis. Před tím jsem brala Differine Gel,což je ale vlastně antibiotikum,takže to nemůžete používat jako obvyklý kosmetický přípravek. Avšak nesmíte hned házet flintu do žita,velké výsledky uvidíte až po minimálně 6 týdnech,a výsledky jsou opravdu radikální.



Na hydrataci používám tento lehký krém od Avonu,a nemůžu si stěžovat.




A dále 1-2x týdně si dávám masku taktéž od Yves Rocheru,jak si můžete všimnout ze stejné řady. Zjemňuje zrnitost pleti,zklidňuje zarudnutí,a stahuje póry.









Terr

No comments:

Post a Comment