Thursday, 31 October 2013

the carrie diaries


Ahoj! Dlouho jsem přemýšlela,o čem napsat článek. A protože nedávno vyšel první díl další série mého oblíbeného seriálu The Carrie Diaries,řekla jsem si,proč nenapsat o něm?

Asi všichni znáte seriál Sex Ve Městě,a s nímž i dokonalou Carrie Bradshaw. "Before there was sex, before there was the city, there was just me, Carrie. Carrie Bradshaw," jak zní první věta v každém díle,Carrie nám ukazuje,jak vyrůstala,a jak se postupně seznamovala s něčím jiným,než obyčejným předměstím,s Městem,a nezávislým stylem života,jakým se řídí jeho obyvatelé. V roce 1984 prožije Carrie mnoho zážitků,nádherných,ale bohužel i těch,které nejsou příjemné.


Já jsem jak veliký fanda NY,tak i módy,takže tento seriál jsem si zamilovala od první minuty. Příjemně mě potěšilo i herecké obsazení.


                                                    Anna Sophia Robb jako Carrie Bradshaw

                               Austin Butler jako  Sebastian Kydd (a mimochodem i můj manžel,hh)

                                                    Katie Findlay jako Maggie Landers

                                            Brendan Dooling jako postava Walt Reynolds

                                            Ellen Wong jako  Jill 'The Mouse'  Thompson


                                                 Freema Agyeman jako  Larissa Loughlin


Jestli vás článek zaujal,a chtěli by jste začít sledovat tento seriál,můžete buď tady (avšak kvůli výpadku serveru jde přehrát jen 2). série nebo zde .

Znáte TCD? Jaký na něj máte názor?
Terr xx

No comments:

Post a Comment