Friday, 8 November 2013

koncert-Bruno Mars



Jak asi víte,6.11. byl v Praze koncert Bruna. Já osobně Bruna zbožňuju už několik let,takže když jsem se dozvěděla že tady bude,musela jsem si ihned koupit  lístek.




Koncert začal v 20:00,přesně. Zpívala tam nějaká předkapela,která sice byla skvělá,ale nikdo ji neznal,a bylo to takové,já nevím,rozpačité. Sem tam někdo zakřičel,zatleskal,a to bylo tak všechno. Říkala jsem si,jestli to takhle bude i pokračovat dál,tak to teda proboha.  Po předkapele která hrála tak půl hodiny,nastalo nekonečné čekání. Čekali jsme asi hodinu,ale protože nikdo nevěděl,kdy to začne,radši nikdo nikam neodcházel. Avšak,po hodině čekání se to vyplatilo. Bruno se nám představil naprosto famózně,světla,zvuky,úžasné.

Hned během první písničky si všichni stoupli,tančili,zpívali,a křičeli,zkrátka ta správná koncertovská atmosféra. Strašně se mi líbilo,jak si to všichni užívali,i Bruno sám. Bylo na něm vidět,že dělá to,co ho baví,a je rád,že to baví i okolí. Je to opravdu strašně pohodový a usměvavý člověk,je zkrátka úžasný. Při vystoupeních předváděl opravdu skvělé hlasové výkony. Byla jsem nadšená z toho,že když zpíval nějaké vysoké tóny,všichni byli potichu. Což je skvělé,protože třeba na klukách se ječelo pořád,při všem.

Boleli mě nohy,pískalo v uších,a nemohla jsem mluvit,ale koncert jsem si opravdu užila. Takže jestli tady Bruno ještě někdy bude,nebudu váhat ani sekundu.

Terr x

No comments:

Post a Comment