Wednesday, 4 December 2013

christmas is coming

Ahoj! Takže v prvé řadě bych se chtěla omluvit,za takovou ne aktivitu. Nikdy by k tomu nedošlo,ale,hmmm,nejede mi počítač. Je mi jasné,že jsem ztratila tak tři čtvrtinu čtenářů,ale co nadělám. Hrozně mě to mrzí,zvlášť v období Vánoc,kdy mě napadá spoustu témat. A to prostě nesmím nechat jen tak,takže počítejte více méně s mými články,budu psát na počítači,který je pro všechny. Je vážně těžké tu sehnat místo,ale pro vás cokoliv  x.



Teď už k tématu! Uh,Vánoce. Pohádky,cukroví,dárky,výzdoba... Abych byla upřímná,neznám moc lidí,co by byli do Vánoc tak zblázněni jako moje maličkost. Já tady to vánoční šílenství zbožňuji už od malička. Možná to bude tím,že se v minulosti moji rodiče neustále hádali,a aspoň o tomto zvláštním čase se pro mne snažili vytvořit alespoň trochu příjemné prostředí. Nevím,možná je i tohle jeden z faktorů.

 A dám vám sem pár vánočních obrázků,ať se taky naladíte. Ode mě zatím vše,ale snad čekejte dnes ještě s dalším článkem!
Terr xx








No comments:

Post a Comment