Friday, 13 December 2013

Christmas TAG


Ahojky! TAG dělám na blogu poprvé,a otázky jsem hledala v původním anglickém originálu,takže se nedivte,když tam bude pro nás  něco neobvyklého (například Santa apod.)
Takže,jdeme na to!

1.Jaký je tvůj oblíbený vánoční film?
Já jsem na vánoční filmy absolutně ulítlá,ale moc nemusím ty české (samozřejmě Popelka ano,ale jinak moc ne) jsem spíš na ty americké. Takže rozhodně Elf,Grinch,Polar express,Love actually,Fred Claus,Home alone...je toho ještě mnohem víc.

2.Oblíbené vánoční jídlo?
Rozhodně bramborový salát. My děláme salát jenom o vánocích,takže se na něho vždycky strašně těším,a dokážu toho sníst opravdu hodně. Jenomže jsem zjistila,že mi chutná jenom ten náš,jednou jsem ochutnávala tetin,a ten mi vůbec nechutnal,byla tam cibule a prostě ble,ne.

3.Jaké máte barvy na stromečku?
Už asi 4 roky míváme stromek stříbrno-modrý,což se mi strašně líbí,krásně září,a je úžasný.Táta má zlato-červený,ten je taky krásný.

4.Už víš,co si oblékneš na Štědrý večer?
No,nejraději bych si vzala jenom nějaký svetr a legíny,jenže ono se to u nás vždycky bere hrozně slavnostně,dokonce si máma vždycky na sebe vezme šaty,i když je vůbec nenosí,ale já,čím jsem starší,tím míň to řeším. Takže jsem strašně nervní,protože mě nic nenapadá.

5.Umíš vyjmenovat všechny Santovi soby?
Uhm,myslím že Dasher,Prancer,Comet,Dunder...já nevím,ale první je Rudolp.(:D)

6.Myslíš si,že jsi na seznamu zlobivých,a nebo hodných?
To je jasné,že hodných!

7.Buď upřímná: raději dárky dáváš,nebo dostáváš?
Je jasné,že dostávám,ale ten pocit,když dáte někomu něco,z čeho má radost, je k nezaplacení.

8.Dáváš si na Nový rok předsevzetí?
Nedávám,protože je nikdy nedodržím.

9.Jaké jsou tvoje oblíbené vánoční barvy?
Klasika,zelená a červená.

10.Pokud by jsi mohla koupit dárek jenom pro jednu osobu,kdo by to byl?
Fuuu,tak to je asi nejtěžší otázka. Ale asi své mladší sestře,která ještě věří na Ježíška,takže,nejspíš ji.

11.Už jsi někdy postavila perníkovou chaloupku?
Bohužel ještě ne,už přemlouvám mamku strašně dlouho,ale nechce :(

12.Máte živý,nebo umělý strom?
Živý,umělý jsme nikdy neměli,a ani ho nechci.

13.Kde je tvé vysněné místo na strávení Vánoc?
Rozhodně NY! Je to mé vysněné místo jako takové,a Vánoce tam musí být dokonalé.

14.V kolika letech ses dozvěděla pravdu o Santovi/Ježíškovi?
Myslím že mi bylo..8? Nejspíš. Byly to mé nejhorší Vánoce :(

15. Jaká je tvá nejoblíbenější vánoční vůně?
Rozhodně vůně cukroví.

No comments:

Post a Comment