Monday, 30 December 2013

shrnutí roku 2013


Blíží se konec roku,a tak jsem si řekla,co takhle si ho celý zopakovat?
 Nevím,jak bych tento rok popsala.Byl to nejlepší,a přitom i nejhorší rok v mém životě. Splnila jsem si sny,byla jsem na koncertě One Direction,Bruna Marse,navštívila Anglii,užila si pořádné nákupy v Primarku,našla své nejoblíbenější místo na světě,poznala hrozně moc nových lidí,a spoustu z nich můžu zařadit mezi své nejlepší přátele. Zažila jsem jaké to je,když vás podrží kamarád. Cestovala jsem,jedla jsem skvělé jídlo,získala hromadu úžasných zážitků,spoustu smíchu,dostala jsem se na školu,a hlavně,stala jsem se takovou,jakou chci být. Je mi jedno že se někomu nelíbí jak vypadám,jak se oblékám nebo jak se chovám. Dělám věci co se MI líbí,a co MĚ baví,a nezajímá mě,co si o tom myslí druzí. To je, myslím, skvělá věc,a měl by to "umět" každý. Protože každý je jedinečný,něčím speciální,a je holý nesmysl ztrácet čas nad přemýšlením,co si o mně pomyslí mé okolí. 
Avšak,ke vší smůle jsem zažila i spoustu nepříjemných věcí. Podrazil mě člověk,od kterého bych to nikdy nečekala. Bývalé spolužačky mě nesnášely (nebo spíše mě nesnáší pořád,ale už mi to nemají jak dát najevo),musela jsem dělat velká rozhodnutí,odloučit se s lidmi,na kterých mi záleží. Rok hádek,pláče,depresí.
Ale když pominu tady to zlé,byl to prostě boží rok,a já doufám,že rok 2014 bude ještě lepší.
P.S. Když to teď po sobě čtu,říkám si,že jsem vám sem vypsala docela dost osobní věci,ale tak,co.
 
Jaký byl pro vás  rok 2013?

Terr xxx

No comments:

Post a Comment