Tuesday, 10 December 2013

winter favorites

Ahoj! Dnes bych se s vámi chtěla podělit o mé winter favorites. Zimu vážně nesnáším,stačila by mi takový měsíc,Vánoce,snížek,lyže a hotovo,děkuji pěkně.


Takže první věcí,co je můj oblíbenec v zimě bude určitě perníkové latté. Vždy,když jsem v Praze si ho dám,a prostě ňum ňum,chutná to jako Vánoce,milujuu.


Dál určitě svetry. Ne jenom ty s vánočními motivy,ale obecně. Měkoučké,huňaté,teplé.Co je lepší? 


Také jsem si v poslední době hrozně oblíbila toto tělové mléko. Pokožku pořádně vyživí,a je s čokoládou a pomerančem,což voní prostě skvěle. Doporučuji!


 Svíčky. Vždy si na podzim/v zimě zavádím takový rituál,že jak přijdu ze školy,uvařím si čaj, zapálím svíčku a odpočívám. Už hrozně dlouho sháním svíčku Yankee Candle,jsou to svíčky z USA,a jsou prý dokonalé. Dlouho vydrží,a je asi milion různých vůní.( Více o YC ve článku Dommie.) 

A jako poslední je to kniha Harry Potter a Kámen mudrců. Já,jako obrovský potterhead dokážu číst HP pořád,ale Kámen mudrců mi prostě přijde takový zimní,a vždycky ho v tomto období čtu,i víckrát za sebou (ano,čtete dobře,dočtu ho,a začnu číst na novo). Prostě v tom jsem trochu úchyl,ale je to má oblíbená knížka na zimu.



Terr x

No comments:

Post a Comment