Tuesday, 21 January 2014

be proud of yourself




Vidíme ten nátlak všude. To,jak nám všichni neustále cpou tu "dokonalost" podle které bychom se měli řídit. Modelky v časopisech,krásné zpěvačky a herečky.Potom si každá druhá dívka myslí,že je ošklivá,tlustá...Stačí nám drobné maličkosti,jako třeba malé velikosti oblečení v obchodech,a nebo ta krásná barva rtěnky,která ovšem na vašem obličeji vypadá přímo otřesně.





Ale proč nás všichni neustále škatulkují,a dávají nám štítky? "Anorektička" ,"tlustá", "obočí jak Brežněv"... a tak podobně.
Jenomže já se ptám,proč to dělají? Copak se snad po nás chce,abychom byli stejní? Absolutně to nechápu,když se všude píše,a všichni nám říkají jak máme být originální,a sví,ale když jsme teda sví,tak nás zase všichni odsoudí za to,že jsme jiní.



Já ale tvrdím,kašlete na to,co ostatní říkají. Kdybychom měli být všichni stejní,byla by to nuda,a nemyslím si,že by to vůbec někdo chtěl. Vždyť,není to úžasné,jak jsme každý jiný? To,jak jsme odlišní, nás dělá nádherné. Nikdo nemá takové oči jako vy,nikdo neumí tak krásně kreslit jako vy,nebo nikdo neumí tak dobře své okolí rozesmát. Já osobně třeba zbožňuji svůj smích. Ano,je divný,chrochtám,hýkám,zasekávám se,a kňoukám. Vsadím se,že nikdo na planetě nemá přesně takový,jako mám já,a to se mi líbí. Jedno slovo. Originalita.





Základním pravidlem je si přestat říkat tu větu hrůzy "Co si o tom pomyslí ostatní?"  Není to jedno?
Je to váš život,vaše názory,vaše činy a nezáleží na nikom jiném,než na vás. Okolí si může myslet co chce,ale vám to může být jedno. Pokud se vám to líbí,pokud vás to baví a jste šťastné. To je nejdůležitější.

Terr xo

2 comments: