Wednesday, 15 January 2014

common white girl tag

Tenhle článek mi zabral strašně moc času,hlavně z toho důvodu,že otázky jsou samozřejmě v originále-anglicky,a není problém v tom,že bych tomu nerozuměla,ale někdy mám takový problém,že tomu rozumím,ale prostě to nedokážu přeložit do češtiny,nebo to přeložit tak,aby ta věta dávala smysl,takže kdyby jste si něčeho takového všimli,berte to,prosím, v potaz.

1.Oblíbený nápoj ze Starbucks?
Hmmm,tak to je těžké.Já mám pro každé období nějaký nápoj. Perníkové latté-Vánoce,na podzim dýňové,a tak podobně. Ale co mohu pít vždycky,pořád,a za každé příležitosti je rozhodně vanilkové latté.

2.Jak dlouho ti trvá se ráno připravit?
Celkově připravit asi 40 minut,ale nalíčit a obléct jenom nějakých 10-15 minut.

3.Kolik obvykle uděláš selfies (pardon,ale tohle slovo vážně odmítám překládat : D) za den?
Podle toho kdy.Někdy mám den,kdy si říkám "Wow,Terr,tobě to dneska sluší!" Tak to klidně i 40,ale pak jsou dny-ty převládají-kdy se ani nechci podívat do zrcadla.

4.Kolik máš followers na Instagramu a kolik přidaných fotek?
 Followers mám 367 a fotek 111.

5.Říkáš "LOL" a "OMG" nahlas?
HAHAHAHA, ANO.

6.Nosíš jeden kus oblečení víc,jak jednou?
Uh,jistě,moje skříň není bezedná.


7.Jsi rasistická?
Ne.

8.Kolik máš tweetů?
5 710.

9.Instagram,Twitter,nebo Tumblr?
Nemůžu vybrat jedno, tumblr & twiter.

10.Jak nejčastěji trávíš svůj volný čas?
Sledováním seriálů/filmů/videí na yt,čtením,nákupy,tancem,spánkem,psaním,trávení času s kamarády...

11.Oblíbení youtubers?
 http://terrmarkova.blogspot.cz/2014/01/moje-oblibene-youtuberky.html hh

12.Kdy si obvykle děláš nehty?
Každou neděli,to je pravidlo.

13.Jsi shopaholic?
Nevím,jestli se za shopaholictví počítá i tupé zírání na oblečení,nebo vybírání na internetu,i když si stejně nic nekoupím,protože jsem věčně na mizině.

14.Kolikrát jsi viděla 'Mean Girls'(-Protivný sprostý holky...fuj,ten překlad je hnus)
Wuaaah,tak to netuším,ale muselo to být docela hodně krát,jednu dobu jsem tím byla vyloženě posedlá.

15.Máš hodně oblečení?
Ani moc ne,i když moje maminka má naprosto odlišný názor (ale to asi známe všichni,že)


16.Vyfotíš si jídlo před tím,než ho sníš?
 
Podle toho,jestli mám čas,ale pokud mám,a vypadá to opravdu dobře,tak ano : D .


17.Maluješ se každý den?
Do školy ano,ale jinak moc ne.

18.Jaký máš obvykle účes?
S mými vlasy se moc účesů dělat nedá,takže rozpuštěné.

19.Jak často se směješ?
Často,opravdu často.

20.Myslíš,že sama sebe dobře reprezentuješ?
Ráda bych řekla,že ano,ale bohužel,moc dobře asi ne : D.

Terr xoxo

1 comment:

  1. Máš boží blog :)
    Tagy máš dobrý . :) V celku dost věcí mám stejně :D
    Promin ale s blogspotem neumím, takže kdyžtak tady je můj blog --> http://k--photography.blog.cz/ <-- když budeš chtít, tak dojdi a zanech koment ..:3 Klidně se zapiš do affs ;))

    ReplyDelete