Friday, 10 January 2014

moje oblíbené youtuberky

Woaaah,proč článek po tak dlouhatánské době? No,byly prázdniny,a já si je ještě chtěla dostatečně užít. A tento týden? Hektičtější jsem ve škole snad ještě nezažila.Brr,ještě příští,a budu to mít za sebou,doufám.



Na to,jaké sleduji youtuberky,jste se mě ptali už mnohokrát. Tak,tady to je!


 
macbarbie07    

Bethany Mota je jednoznačně moji nejoblíbenější vlogerkou. Je tak úžasná,vtipná,krásná...je prostě dokonalá,dokonalá,a ještě jednou dokonalá,jiným slovem se zkrátka popsat nedá.K Beth jsem přišla někdy na jaře minulého roku,mám pocit.Pokud ji ještě nesledujete,okamžitě dejte follow,její vlogy jsou vážně jedny z nejlepších.


                                                                 MakeupbyMandy24

Amandu Steele sleduji sice krátce,ale musím říct,že je opravdu skvělá. Dostává mě do děsné depky,protože je stejně stará jako já,a je tak krásná,a djhfjdsaj,totálně chci její postavu.

                                                                          AndreasChoice
                              Další vlogerka,o které se moc neví. Andrea mi přijde strašně sympatická,a má úžasné vlasy (ano,má je sice podobné jako já,ale ona je má lepší!) a je celkově úplně nádherná. 

Zoellu znáte asi všichni,že? A pokud ne,rozhodně se podívejte alespoň na pár videí této mladé Birtky.



Na Ingrid Nilsen jsem narazila tak..před týdnem? Přibližně,ale musím říct,že jsem si její videa rychle zamilovala. Je vážně skvělá.

A poslední,Acacia. Myslím,že ji určitě představovat nemusím,zná ji skoro každý. Abych řekla pravdu,vlastně ani nevím,proč ji sleduji,její videa mě vůbec nebaví. Přijdou mi o ničem,dělá tam nějaké ksichty,sem ta přidá tag nebo daily make-up routine,a to je tak vše.


Terr xo

1 comment: