Sunday, 12 January 2014

must have-january

Ahojky! Po dlouhé době přidávám článek 'must have'.


                                       (omlouvám se za špatnou kvalitu,když jsem to vytvářela,takové to nebylo)






1.Křivák. Tahle bunda je fenomen,nikdy nepřestane být in. Minimálně,už je 60 let,a to je sakra co říct. Já po té bundě pokukuju už asi od svých 9 let,má ji táta,a kdyby mi nebyla tak děsně velká,už je moje. Nedávno jsem ji zahlídla v H&M,tak doufám,že tam pořád je.
2.Krajkované ponožky. Známe je z Topshopu všichni,že? A i já jsem jim podlehla,a zatoužila je mít ve svém šatníku.
3.Vans.Černé Vansky si přeji už asi rok,ale pořád nebyly peníze.No,tak uvidíme : D.
4.Skater skirt. Wuah,po té se dívám asi od letních prázdnin. Byla v obchodech,ale jenom krátce,že jsem si ji nestihla koupit. Tohle je asi moje věc n.1,po které se budu dívat jako první,protože ji musím mít,musím!
5.Dres.Řeknete si,what,ona chce dres? Nevím proč,ale začal se mi hrozně líbit,viděla jsem to na pár holkách z tumblru,a už jsem in love.Nejsem si jistá,jestli ho u nás seženu,a kdyby ne,vyštrachám ze skříně svůj starý z baletu : D.
6.Poslední,košile.Vím,že ji teď mají v H&M,a je mi jasné,že ji budou mít všichni,ale co,to je mi jedno.

Terr

No comments:

Post a Comment