Sunday, 26 January 2014

what everyone loves but i don't

Jak tak pozoruji,momentálně se rozšířily články na toto téma. Neměla jsem žádný nápad,tak jsem si řekla,proč to také nezkusit?

Poslední dobou si všímám,že často nemám ráda stejné věci jako moje okolí. Avšak,nechci tím nikoho urazit,to,že tyto věci/lidi moc nemusím,neznamená,že bych tu moji "nenávist" někomu vnucovala. 





                                                        beanies z wayfarer/tally weijl
                                                        

Prostě,já to nechápu. Jasně,viděly jste ji třeba na tumblr,zalíbila se vám,a hele,mají ji v obchoďáku! Tak si ji koupím,jasně. Ale když ji má skoro každá druhá teen? Stačí jenom počítat,kdo má 'genius' a kdo 'hello'. Prostě beanie se rozmnožily,a mají ji skoro všichni. A já vážně a upřímně lituju holky,které je měly třeba na jaře/v létě loňského roku (kdy se jim mimochodem všichni smáli,a koukali na ně jako na magory) a teď ? Já naštěstí takové problémy nemám,protože mě čepice absolutně nesluší,natož takovéhle. Ale holky,chtít být originální je fajn,ale pokud ji máte na hlavě jediní,ne dalších x+ lidí. (A už mlčím)

                       
                                                                     legíny s vlajkou

Tohle je zkrátka....Fuj,sakra,kdo to vymyslel? Proč to někdo vymyslel? Proč nemůže zůstat vlajka majestátně na vlajkovém stožáru,ale musí se milionu lidí roztahovat na stenech? Ne,prostě ne.
  



                                                hamburgery a další všelijaké fast foody



Teď si řeknete,"Co? Nepřehání to už trochu?" Abych k vám byla upřímná,já to milovala. Ale jednou jsem přišla do McDonaldu,koupila si jeden,kousla do něj,a málem se pozvracela,beze srandy. Vyhodila jsem ho,a šla domů. Od té doby nemůžu pozřít nic smaženého. I když mamka něco smaží,tak jsem zavřená pokoji s otevřeným okojem dokořán,a pak zkrátka nejím. Hrozně mi to smrdí,ale prostě ne,ne,nenuťte mě :(

                                                                          


                                                                            upíři


Tohle šílenství jde opravdu mimo mě. Upíři? To jako vážně? Ale notak,vždyť je to blbost. A do toho se ještě motají románky s lidskými bytostmi,bravo,ale trochu klišé,ne? Nikomu to neberu,ale tohle mě nebaví.



                                                               Pretty little liars


Jo,teď si asi na sto procent řeknete,že jsem magor. Na PLL jsem koukala,prokousala jsem se 1. sérií,a přestalo mě to bavit. Dělo se pořád něco,ale přitom nic,a to mě nebaví. Lhářky jsou sice krásné,a objevila jsem díky tomu jednu ze svých nejoblíbenějších hereček (Ashley Benson), jenomže,to je tak všechno.









To jsou asi hlavní věci,které mi lezou krkem,i když je ostatní milují. Jak jsem nad tím tak přemýšlela,napadalo mě čím dál věcí,tak to raději stopnu,hihihi.
Terr x 



3 comments:

  1. Jsem ráda že s těma upírama nejsem sama všedu už je přeupírováno :D

    ReplyDelete
  2. taky mam beanies čepici (asap) ale nenavidim napis genius a hello přesně jako ty .. A ještě k tomu když si to vezmou holky kterým to absolutně nesluší a k jejich stylu oblečení už vůbec ne .. :D a ty leginy taky nechapuu:D jinak moc hezkej blog :)

    ReplyDelete