Friday, 21 February 2014

before i die

Ahooj!
Dneska je to zase takový článek na odlehčení, protože mám prázdniny, a chci si je dostatečně užít. Tady je "pár" (to asi fakt ne,hh) věcí,které bych chtěla udělat,než zemřu. Jsou tam ty věci, které asi chce každý, jako úspěšně vystudovat, založit rodinu a tak dále, ale i třeba políbit delfína, hah. Není to všechno, chybí tam spousta míst které bych chtěla navštívit, a celebrit, které bych chtěla potkat. Pár věcí co zde mám se mi regulérně v blízké době snad splní, ale to nevadí, stejně to sem dám.



.























































































































Omlouvám se, pokud je tam něco dvakrát, ale nahrávala jsem to x krát, potom dávala sem, a po prohlížení jsem už nevěděla, jestli jsem to viděla před tím, nebo tady, Uh, zmatek.

Terr x

1 comment: