Thursday, 6 February 2014

january favorites

Ahoj, po dlouhé době vás zdravím s nový článkem. Proč mi to tak dlouho trvalo něco přidat? No, spoustu povinností do školy, málo času a energie a také, to je hlavním důvodem, jsem neměla chuť ani nápad na psaní. A já se nechci do psaní nutit, protože, podle toho to pak taky vypadá.





Tento svetr mám z Vídně z Forever21. Dokázala bych o něm mluvit hodiny a hodiny, je prostě úžasný.Tak měkkoučký, teplý, zkrátka dokonalý.





Po dlouhé době jsem zase dala šanci lakům od Rimmelu, a dobře jsem udělala. Je to odstín 305 Naughty but nice, je opravdu boží. Překvapilo mě, že vydržel asi týden bez jediného odloupnutí,a to stačila jedna vrstva! Je vážně super,doporučuji.



 Abych byla upřímná,zprvu jsem řasenku Great Lash od Maybelline New York naprosto nenáviděla. Doporučila mi ji kamarádka,tak si říkám,že určitě musí být dobrá! Pro mě ze začátku opravdu ne. Slepovala mi řasy jako žádná jiná před tím,ale po měsíci si ji nemohu vynachválit. Řasy jsou pěkně výrazně černé,husté a prodloužené. Není ani nijak moc drahá,takže vřele doporučuji ke koupi.





Asi to všichni znáte,v té zimě vaše pleť vypadá hrozně. A já právě přišla za mamkou,že mám děsně suchou pokožku,a už vážně nevím,co s tím. Ta mi doporučila,ať zkusím tuhle vyživující masku s mlékem a medem od Avonu. Nejdřív jsem tomu nechtěla věřit,protože s kosmetikou od Avonu nemám moc dobré zkušenosti. Ale hned po prvním použití jsem nevěřila svým očím,taková změna! A ta vůně, no něco úžasného.



O téhle knížce od Johna Greena jste už asi všichni slyšeli. Já nevím co bych vám k ní řekla,nemám slov, nemám slov. Nejkrásnější, nejvtipnější, a nejsmutnější kniha co jsem kdy četla.



 A poslední je skořicové latté ze Starbucksu,omiňomiňomiňomiiii! Tohle latté vyšplhalo u mě asi na nejvyšší příčku lattéček ze Starbucksu. Je vážně naprosto ohromné, musíte ho vyzkoušet.

                                                     ( fotka zapůjčena od Karrie )

Terr x

P.S. Omlouvám se za nekvalitní fotky,já si vždy usmyslím fotit za tmy. 

No comments:

Post a Comment