Friday, 28 February 2014

my outfits of the week

Ahojky!
Dnes článek na téma, co jsem měla tento týden ve škole. Přemýšlím, že bych je občas začala dělat, hh. Taaaakže, jdeme na to.




pondělí




V pondělí bylo teplo a hezky, tak jsem si vzala skater sukni, a asdfghjk tričko s My little pony. K tomu "martensky" , černé nadkolenky (nejsou na fotce) a náramky za úžasných 70 korun!
                                       
                                          T-shirt : Primark
                                          skater skirt : C&A
                                            bracelets : H&M
                                           "martens" : Deichmann





                                                                         úterý



 Další den jsem tričko bez rukávů, košili, kterou jsem ukradla mamce (hihih), oblíbené džíny a řetěz, který figuruje ve většině mých outfitů. K tomu opět martensky.

                                          T-shirt : H&M
                                          shirt: nemám tušení
                                          jeans: H&M
                                         necklace: Bijou Brigitte



                                                                 
                                                                 středa       


Zase, sukně, tričko, řetěz, černé silonky, martensky.

                                                             T-shirt : Primark
                                                             skater skirt : C&A
                                                             necklace: Bijou Brigitte




                                                                     čtvrtek                                                           
 

Další den jsem na sobě měla svoji oblíbenou mikču s Coca Colou (když ji můj taťka viděl, řekl, že by mi měli dávat peníze za to, že jim dělám reklamu, a nevím proč vám to říkám, hmh.)

                                                                sweatshirt : Forever 21
                                                                jeans: H&M
                                                                necklace: Bijou Brigitte


                                                                   
                                   
                                                                   
                                                                               pátek                                          
                   


A naposledy zase žádný výstřel, svetřík, tílko, a už zase plísňové džíny. Jak si můžete všimnout, nosím je opravdu často, protože omggg oni jsou tak boží. I když mám asi ještě další čtvery, tyhle nosím skoro pořád.


                               sweater : Promod
                               jeans :H&M
                               vest: H&M
                                boots: CCC





Mám pocit, že takhle to po sobě nešlo, ale já si to prostě nepamatuji, tak jsem to udělala jak mě to napadlo.

Terr x

7 comments:

  1. ta mikina s Coca colou :OOO♥
    jinak úžasné outfityy:)

    ReplyDelete
  2. Úplně úžasně se oblíkáš!závidím ti,že máš tolik oblečení)

    ReplyDelete
  3. závisť :o objednávaš si oblečenie cez net?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemáš co závidět :) nene, bojím se, že by mi nesedlo, a taky mi někdy přijde až směšně drahé to poštovné, takže neobjednávám))

      Delete