Monday, 10 February 2014

whatever

Ahoj všichni!
Takžee,tenhle článek je takový "informační" , nebo jak bych to nazvala. V prvé řadě děkuju za 4000 zobrazení, je to fakt super, a já si toho moc vážím, takže děkuju. Pak bych chtěla upozornit, že asi budu dělat giveaway, ještě nevím kdy, protože mě tady followují asi 3 lidi nebo tak, a já si nejsem jistá jestli by se to v tak malém množství vyplatilo, soo, postupně s časem, za měsíc,nebo tak, se na to rozhodně můžete těšit. Potom bych se vás chtěla zeptat,jestli mám uspořádat  přidávání článku,na určitý den tagy a různé blbosti, pak recenze a new iny,a podobně?
To je ode mě pro dnešek asi všechno, rozhodně to není článek o něčem, jenom takový úvod do věcí, co plánuji. Přežijte to ve škole a mějte se fajn.
Terr xo
(btw.proč pořád opakuji slovo 'tak' ?!)

2 comments: