Saturday, 8 March 2014

15 weird questions TAG


Dneska mě nějak nenapadalo, o čem psát, tak aspoň tento TAG. Vážně by mě zajímalo, kdo některé ty otázky vymýšlel, haha.



1. Máš nějakou přezdívku, kterou tě oslovuje jenom tvoje rodina? 
Asi milion zdrobnělin od slova Tereza, potom věci jako 'zlato'  a podobně, ale nic zvláštního ne. Teda možná trošku, mamka mi někdy říká 'Máňa' nebo 'Mánička'. Ne, nevím proč. 

2. Jaké máš divné zlozvyk?
Loupu si lak z nehtů, koušu si ret, dělám zvuky...

3. Máš nějaké zvláštní fobie?
Rozhodně z pavouků, hmyzu, a tady těch potvor. Dále větší množství lidí, podzemí, jehly, hluboká voda.. to je asi všechno.
4. Jakou písničku ráda zpíváš nahlas když jsi sama?
Wrecking Ball od Miley, Primadonna od Mariny, Does he knows od One Direction, Summertime Sadness od Lany, Naive od The Kooks... já toho nazpívám strašně moc : D

5. Jaké drobnosti ti lezou na nervy? 
Když někdo cvaká propiskou, nebo cuká nějakou částí těla, třeba nohou, hrozně mě to znervózňuje.

6. Co děláš, když jsi nervózní? 
Namotávám si pramínek vlasů na prst, koušu si ret, hraju s prsty, cukám s nohou ( Jo, čtete správně, dělám to, ale u ostatních to nemůžu vystát, no jo.) .

7. Na jaké straně postele spíš? 
Uprostřed.

8. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ, ale někdy nesplňuješ?
Myslím si, že všechny věci co hlásám i splňuji, alespoň si teď nic nevybavuji.

9. Jakou frázi nejčastěji používáš? 
Omg, nevím, vážně? 

10. Přiznej se, koukáš někdy na pohádky? 
Animáky jsou tak 50% toho, na co se dívám.

11. Umíš něco se svým tělem, co ostatní nedokáží? 
Umím si dát chodila jakoby opačně, na druhou stranu dozadu, a ještě hýbat s ušima. 

12. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval? 
Byla to růžová opice, která byla velká jako já tehdy, ale asi neměla jméno.

13. Už jsi někdy jedla pastelku? 
Řekla bych, že jsem do ní párkrát kousla. 

14. Bylas někdy na táboře? 
Ne, nebyla.

15. Máš teď na sobě ponožky? 
Jo.

No comments:

Post a Comment