Friday, 14 March 2014

3 věci, které bych chtěla vědět

Ahoj, dnes je to článek na téma 3 věci, které bych chtěla vědět. Abych řekla pravdu, dalo mi to opravdu zabrat. Mám tolik otázek na tolik věcí, a vybrat si jenom 3 bylo vážně těžké. Nechtěla jsem řešit vážné věci, typu, proč jsou války, diktatura, a podobně. Kdybych kladla takové otázky, byla bych tu na hodně dlouho. Napadaly mě i věci typu „Co je po smrti?“ a tak dále, ale rozhodla jsem se, že to nebudu nijak dramatizovat, a vypíšu jenom ty drobné záhady z každodenního života.

Proč si vždycky stoupnu do špatné fronty?
Znáte to asi všichni. Stoupnete si do fronty, jenomže pán před vámi zapomněl zvážit jablka, nebo má problémy s kartou, nejde otevřít pokladna… Ačkoliv byla ta fronta nejkratší, teď se zdá, že nejpomalejší. Vaše fronta se začíná rozrůstat, tak vedle otvírají novou, sláva. Avšak než stihnete uchytit nějaké dobré místo v nové frontě, už je tam spousta lidí, a vy se ocitnete na konci. To by nebylo tak hrozné, kdyby se fronta, kde jste původně byli, nerozjela, a s vaším bývalým místem byste byli už dávno z obchodu. V takové chvíli je (tichý) výbuch na místě.

Proč se sluchátka záhadně zamotají, aniž bych s nimi něco dělala?
Toto mystérium ohledně zašmodrchaných sluchátek je pravděpodobně nevyřešitelné. Já si totiž opravdu nedokážu vysvětlit. Rozmotané je dám na stůl, vrátím se za hodinu, a jsou zamotané. Co?? Jak???

Proč mám vybitý mobil vždy v tu nejméně vhodnou chvíli?

Po celé dny, kdy mobil k ničemu nepotřebuji, nepoklesne baterka na méně než 30%. Ovšem když potřebuji něco naléhavě vyřídit nebo zjistit, vidím pouze varovných 5%, jestli vůbec. Samozřejmě, než stihnu danou činnost splnit, telefon řekne pápá, a nemilosrdně zčerná. A z toho kouká buď velké zpoždění, nebo ještě větší problém.

No comments:

Post a Comment