Monday, 31 March 2014

Co dělá mě mnou TAG


Čauky, dnes jen krátký TAG, který vám trochu umožní mě lépe poznat. :)

1) Kolik měříš?
Jsem hroznej prcek, 160 cm.



2) Kolik ti je let?
Je mi 14.

3) Kdy ses narodila?
16.6. roku 1999.

4) Jakých trendů se většina tvého oblečení drží?
No, abych řekla pravdu, ne všechno moje oblečení se drží toho stylu, kterého bych chtěla, a to z jednoho prostého důvodu, že nemám tolik peněz. Každopádně, chtěla bych se nějak řadit do grunge stylu, ale je to trochu mix, navíc mám dny na čistě elegantní oblečení, druhý den na tepláky, takže je to rozdílné.

5) Máš nějaký piercing/tetování?
Ani jedno.

6) Existují nějaké potraviny, které nemusíš?
Houby, houskové knedlíky...

7) Jaká je tvá aktuální nejoblíbenější písnička?
Uhh, momentálně asi Glory and Gore od Lorde.

8) Zlato vs. stříbro?
Stříbro? Já nevím, jak kdy, jak k čemu.

9) Jaké jsou tvé záliby?
Tanec, četba, blog, cestování...

10) Rtěnka vs. lesk na rty?
Rtěnka!

11) Zima vs. léto?
Jednoznačně léto.

12) Máš akné?
Bohužel.

13) Je tvá pleť mastná, suchá, nebo normální?
Od každého kousek, já mám strašnou pleť, místy suchou, místy mastnou..

14) Máš pihy?
Nemám.

15) Jakou máš velikost boty?
36, nějaké boty bych potřebovala i 35, aaa je to hrozný, buďte rády za to, jakou máte nohu, s mojí se nedá polovina bot najít.

Terr xx


Zdroj: http://liceni11.pise.cz/3-tag-co-dela-me-mnou-what-makes-me-me.html

1 comment:

  1. Great post, dear)
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    ReplyDelete