Friday, 18 April 2014

book TAG

Ahoj, dnešní tag je o knížkách, které, to možná už víte, opravdu miluji.



1) Jaká byla tvoje první kniha, kterou jsi četla?
 Uhh, tak to je těžké. Buď Pipi Dlouhá punčocha, nebo Děti z Bullerbynu, každopádně něco od Lindgrenové.

2) Knihkupectví x knihovna?
Knihkupectví!!

3) Kolik máš knih?
Kdysi jsem to počítala, a bylo to asi okolo 70, ale teď by to mohlo být cca 90.

4) Tlustá kniha x tenká?
Tlustá, je to pro mě taková větší "výzva". 


5) Jakou knihu můžeš číst pořád, a nikdy tě neomrzí?
Harry Potter, 100%. 

6) Kniha s přebalem nebo bez?
To není důležité, ale spíš bez, protože ho stejně sundám, takžee.
7) Nejlepší kniha, kterou jsi četla minulý rok?
Minulý rok? Nemůžu si vzpomenout, co jsem všechno loni četla, ale asi Hunger Games. 

8) Kolik v průměru přečteš knih za rok?
Okolo dvaceti, nejspíš. Já nevím, to je odhad, nepíšu si čtenářáky a mám špatnou paměť, ale tak nějak by to mohlo být.

9)Oblíbený citát z knihy?
Jako první se mi vybavilo: "Některá nekonečna jsou větší než druhá." a  "Je rozdíl mezi pýchou a hrdostí, ač se obě tato slova často užívají.. Hrdý člověk nemusí být pyšný. Hrdost se týká spíš toho, co si sami o sobě myslíme, pýcha toho, co si přejeme, aby si o nás mysleli druzí."  

10) Jaká je tvoje oblíbená pozice na čtení?
Něco pohodlného, na měkké sedačce nebo v posteli.

11) Čteš ráda venku?
Ano, ale pokud nesvítí slunce, nefouká vítr, neprší, není teplo, nebo zima. Haha.

12) Jakou knihu právě čteš?
Začala jsem číst Malé ženy od Louisi May Alcottové.

Terr xoxo

No comments:

Post a Comment