Wednesday, 23 April 2014

Stay Matte Liquid Mousse make up - recenze



Čauky, dnes to bude recenze na můj další produkt z řady Stay Matte od Rimmelu, a to Stay Matte Liquid Mousse make up. Neplánovala jsem že  dnes budu tento článek zveřejňovat, ale jeden ještě nemám dopsaný, a další už bych dneska nestihla, takže znova recenze. V nejbližších dnech počítejte s giveaway, původně jsem ji chtěla dělat za 10K zobrazení, ale myslím si, že by to vyšlo zrovna na ten čas (na začátku prázdnin) kdy chci dělat další, takže bude teď. Budu se snažit co nejdřív skočit do města a něco koupit, ale teď toho mám docela dost, ale určitě s ní počítejte do dvou, maximálně 3 týdnů.

Make up jsem si vybírala z toho důvodu, že má prý extra zmatňující účinky, a to mě velmi lákalo. Na první pohled vypadá hezky, sice nemá pumpičku, kterou opravdu upřednostňuji, ale to je kvůli jeho pěnovému složení. Také je velmi malý, pouze 30 ml, ale roztírá se opravdu velmiii dobře, takže ubývá pomalu. Cenové rozmezí je 66 korun až 170 (já samozřejmě platila cenu nejvyšší, děkuji DM) což není zase tolik.



Opravdu zmatní? Zmatní, až tak, že nemusíte použít pudr. Sice nevydrží celý den, ale s pudrem to s jistotou půl dne bude. Zakryje spoooustu nedostatku, a to díky jeho pěnové konzistenci. Bála jsem se, že se bude špatně roztírat, ale jak jsem říkala, jde to přímo parádně, a to i když si naberete jenom maličko, stačí vám to na celý obličej, což mi přijde úplně úžasné. 

Je prostě ideální pro mladou a mastnou pleť, zkoušela ho mamka, a té tolik nevyhovoval, proto, že zalézá do těch jemných vrásek. A také, bohužel díky jeho zmatňující schopnosti docela silně zvýrazňuje suchá místa.

Nedělá mapy ani masky, vypadá opravdu přirozeně. Má docela širokou škálu odstínů ( můžete se podívat tady ) ale když jsem je zkoušela, přišlo mi, že tmavší jsou docela oranžové. A obrovské plus, nijak nevoní, což je super, nemám ráda parfémovanou kosmetiku.

Celkové hodnocení je kladné, splnil svůj účel, ale rozhodně bych ho nedoporučovala slečnám se suchou pletí, na to on není. Jinak rozhodně doporučuji! 




Terr xoxo

5 comments:

  1. Smím se zeptat? Používáš bázi?
    Tento make up mám taky, ale mám problematickou pleť a mně právě mapy dělá ať už použiju bázi nebo ne, i když ta báze není nic moc.
    Děkuji
    http://katienajmannova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. bázi nepoužívám, a já mám právě taky problematickou pleť, ale mapy mi dělá třeba až úplně ke konci dne, a to když se třeba pudruju jenom jednou. já se pudruju tak 4x za den cca, a to se mi nedělají. nevím, možná to je prostě konkrétní pletí, nevím, čím by to mohlo být :-)

      Delete
    2. ja sa pudrujem iba ráno a makeup mi nerobí mapy ani po 10 hodinách. krytie už nie je také ako ráno, ale mapy teda nemám. tiež mám problematickú pleť. teraz som začala častejšie používať niektoré výrobky, takže sa to zlepšilo o 80%. :)

      Delete
  2. Tenhle makeup mě moc nezaujal.. Jako chtěla bych ho vyzkoušet, ale kupovat si ho nebudu, jelikož můj odstín (problémy bledé pleti no :D) stejně nemají :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. já jsem ho chtěla strašně zkusit, ale ještě si nejsem jistá, jestli si ho budu kupovat znova:D

      Delete