Tuesday, 8 April 2014

Stay Matte pudr - recenze


Pudr Stay Matte od Rimmelu asi všichni znáte. Slibuje 5 hodin s pletí bez lesku, a navíc podle výrobce obsahuje přírodní minerály. Je to pravda?

Tak, ze začátku asi vzhled balení. Vypadá naprosto obyčejně, žádný aplikátor ani zrcátko, což vůbec nevadí. Tyto víčka bývají často náchylná k popraskání, ale nosím ho v kabelce už docela dlouho, a ještě bez jediného škrábance.

Veliké plus je pro mě široká škála světlých odstínů (zde). Málokdy se u nás dá sehnat světlý pudr, takže tohle je super. Já mám odstín 004 sandstorm (na obrázku to nejde vidět takové, jaké je to ve skutečnosti, musíte se na to mrknout).




Další plus je, že opravdu hezky zmatní a vypadá přirozeně. Vydrží zhruba 4 hodiny, ale to je myslím v normálu. Nedělá žádnou masku ani šupinky, tedy alespoň na mé pleti. Docela i dobře kryje, a udělá krásně sametovou pleť.

A poslední výhoda je cena. Tak kvalitní pudr, a jeho cena se pohybuje pouze okolo 100 korun!

Teď k mínusu. Mně to prostě nevoní, možná až i smrdí. Opravdu nemám ráda parfémovanou kosmetiku, protože ne všechno každému voní. To je ale jen takový detail, který se dá přežít.

Pudr určitě doporučuji, minimálně na vyzkoušení.







Terr xoxo

7 comments:

  1. O pudru jsem už slyšela a myslím že všichni uslyšíme ještě tolik chvály :) až si ho jednou snad přece jenom koupím, ale nějak mě neláká, hlavně kvůli tomu balení..

    ReplyDelete
    Replies
    1. já to balení taky moc nemusím, ale je to pevné, každý den to nosím v tašce,a je v pohodě

      Delete
  2. soouhlasím uplně se vším :)

    ReplyDelete
  3. Tenhle pudr taky používám, dostala jsem se k němu vlastně náhodou a neskutečně mi přirostl k srdci ♡

    ReplyDelete
  4. Nejlepší pudr!:)

    ReplyDelete