Saturday, 26 April 2014

večerní blábolení

Ahoj, dnes je to takový článek... Mimochodem, proč vždycky začínám článek "dnes je to..." "dneska to bude článek..." je to nudný a divný, achjo. Upozornění, pokud od tohoto (nechci už po čtvrté opakovat to slovo článek, takže to přeskočím, ano?) něco čekáte, nebo čekáte že to bude průměrné a v podstatě od toho nic nečekáte, tak jste tu špatně, tohle je jenom můj sobotní večerní blábol, který mi asi hodně sníží počet čtenářů, haha, Terr, ty jsi tak vtipná (ironie).

Ani vlastně nevím co mě přimělo psát, jsem teď na babiččině a dědově chalupě, pár kilometrů za Brnem, ale je tady strašný klid a přírodní tma (jakože, taková tma co je na horách, ta černá a čistá... nechápete, nevadí). A je tady nějaká návštěva (která je mi, svým opravdu hlasitým smíchem  nepříjemná, a taky je tady už asi 4 hodiny, pff, běžte pryč.(můj strach z lidí, hmhhmhmhm (btw, závorka v závorce v závorce!) ) ) Proč to vlastně říkám, zaslechla jsem, jak se baví o mně, a babička říkala něco o mém blogu. To mě nějak nakoplo, a v hlavě mi začal pípat alarm: "Hej, ty, běž honem psát!". 

Taky se tak těšíte na léto? Já žiju v podstatě jenom o prázdninách. Žádné stresy, ŽÁDNÁ ŠKOLA, teplo, spousta zážitků, můžu spát dlouho jak chci, ale nemusím si dělat žádné výčitky, že si nevážím volného času. Hromada ovoce, zmrzliny, a dalších super mňamek. Na sebe si můžu obléknout cokoliv, nikdo mě za nic nesoudí ani divně nekouká, protože, když jsem doma, nosím tepláky nebo kraťasy, takže don't care, a když jdu ven a vezmu si něco nezvyklého, je mi to jedno. Mám moře času na udělání věcí, které do nekonečna odkládám. Navštívím všechny svoje kamarádky, cestuju do ciziny, cítím se prostě s u p e r. Ještě že už je skoro za dveřmi.

Nesnáším Amandu Steele za to, že je tak nádherná, nesnáším sebe za to, že jsem tak líná, a nesnáším to neustálé čekání na to, jestli 3. série TCD bude, nebo ne. Ale taky jsem naštvaná, že Kydd odjel, takže,  i kdyby 3. série byla, on tam nebude, achjo. Tento týden jsem začala znova koukal ta všechny díly, a  o m g,
on je neskutečnej, fakt. Minulý týden se mi o něm zdál sen, zkrátka, zase jsem mu propadla (a dost hluboko). 


Už bych to, myslím, mohla ukončit, protože mě bolí oči, a hlavně, mám hlad. Jestli jste dočetli (pokud se někdo takový najde) tak jste fakt super a pošlu vám pizzu. Dobrou noc, a užijte si víkend! :) 

Terr xoxo


2 comments:

  1. achjo, já tě žeru, ale zároveň nesnáším, protože ještě nemám TCD dokoukáno a ty tu napíšeš takový spoiler jako wuuut marková, nasrala jsi mě -.- i tak tě žeru ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. je Anetko, tak to je mi líto, promiň:(

      Delete