Sunday, 4 May 2014

abeceda věcí, které mám ráda

Tento nápad jsem viděla na jednom blogu, ale opravdu si nevzpomenu název, takže se omlouvám, ale vážně nevím. Psala jsem ho, když to shrnu, asi 4 hodiny, sice to zní neuvěřitelně, ale je tomu tak. Musela jsem to psát se slovníkem českého jazyka v ruce, protože na některá slova jsem si opravdu nemohla za nic vzpomenout.  Jak už z názvu vyplývá, ke každému písmenku z abecedy musíte co nejrychleji najít nějakou věc, kterou máte rádi. Je to docela zajímavé, protože u některých písmen bych napsala 20 věcí, u některých se mi nevybaví ani jedna. Také jsem to nechtěla dělat jakože 'máma', 'sestra'... Ale zkráceně rodina, to stejné u jídla, oblečení..  Jdeme na to!



A
jako Arctic Monkeys. Ach můj bože, tihle 4 chlapi vážně ví, jak se dělá hudba. Pro ty, kdo je neznáte, je to anglická indie-rocková kapela. Okamžitě si je běžte pustit!   

B jako blog. Blogování je mojí láskou už nějaký ten pátek a nemyslím si, že mě to v nejbližší době pustí.












C jako cestování. Myslím, že k tomu nemusím nic dodávat, chystám článek o mém cestování, takže o tom se rozepíšu později.









D jako dárky. Dárky ráda dostávám, ale ještě raději dávám. Hodná Terr, haha.







E  jako  elektronika. Co dodat, jsem dítě dnešní doby, nic nenadělám.










F jako.. achjo, napadá mě tolik věcí na f, která mám ráda, ale má to být věc, co mě napadne první, takže, fantazie. Sice mě moje fantazie spíš děsí a skličuje než vyvolává pocit štěstí, ale bez ní bych byla často bezradná.











G jako Google. Je to sice vtipný, ale když se zamyslíte, co bychom bez něj dělali?







H jako hudba. Nepotřebuje dalšího komentáře.










CH jako chalupa. Na tom místě se mi nejlépe odpočívá, místo naprostého klidu.






I jako Itálie. Itálie je nádherná země, do které se vždy ráda vracím.








J jako jídlo. Haha, bylo asi jasné že to sem napíšu.







K jako kamarádi, taky knihy. Ale knihy jsou moji kamarádi, takže to je vlastně v tom obsažené. Jaký by byl svět bez přátel? Smutný, to vám řeknu s jistotou.


L jako léto. Teplo, cestování, moře...vždyť víte.









M jako metafory. 


N  jako nákupy. Povrchní, ale která holka nemiluje nákupy? 









O jako objetí. Já jsem ten typ člověka, co obejme klidně nějakého neznámého cizince na ulici, proč by ne.






P jako... nemůžu se rozhodnout jestli pátek, postel nebo pódium. Necháme tyto tři PPP, nevím, co mám z nich nejraději (ale pátek má jisté plusové body,hh.)









Q jako.. jako vážně? :D Ne, to nejde, a pokud vás něco napadne, napište mi do komentářů, docela by mě to zajímalo.

R jako rodina. Nemyslím si, že by se našel někdo, kdo by tento bod nezapsal.







S jako seriály. Sice mi zničily život, ale bez nich bych žít nedokázala. Ale když se zamyslím, smích a sarkasmus...to bych nebyla já.









T jako tulipány. Jsou to asi nejhezčí kytky vůbec, strašně je zbožňuju.









U jako upřímnost. Nesnáším falešné lidi.








V jako Vánoce. 












W jako.. Emma Watson. Je to jedna z mých nejoblíbenějších hereček a  ano, na nic jiného jsem si nemohla vzpomenout.










X  jako X Factor. Nesleduju sice moc tyhle pořady, české rozhodně ne, ale americký, britský, nebo třeba německý? Wow, ty hlasy a show je něco, určitě se podívejte.







Y jako Yankee Candle. Ty svíčky jsou prostě boží.








Z jako zdarma. Věci zadarmo jsou super. Haha. Ha. Ha...

 Tak tohle byl článek, který mi zabral asi nejvíc času z mé historie blogování. Jak jste si všimli, u spoustu věcí nešla vybrat pouze jenom jedna věc, ale u některých jsem plácla první blbost, která mě napadla. Nejradši bych byla, kdybych mohla k jednomu písmenu napsat třeba 8 věcí, ale v tom je právě ten vtip.

Terr xoxo


6 comments:

  1. Hodně zajímavý nápad na článek, ve spoustě věcí se shodneme:-)

    ReplyDelete
  2. naprosto boží článek ♥

    ReplyDelete
  3. Q jako Queen :DNebo ta vůně Killer Queen od Katy Perry.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nebo Queen B ( Blair Waldorf) ! to mě nenapadlo, dík :-D

      Delete