Friday, 9 May 2014

kdybych měla miliony

Původně jsem plánovala dnešní večer strávit s nechutně sladkými bonbóny, čtyřletou sestrou a Chipmunky, ale asi po dvaceti minutách upištěných  veverek, které každou minutu zpívají, jsem to vzdala a šla se věnovat něčemu jinému. Ale přece jenom mě tahle skřehotavá stvoření k něčemu přivedli. A to, představte si, že jste přes noc světoznámá hvězda. To není ani moc podstatné, ale jde o to, že by vám asi trochu naskočil účet. Abych to neprotahovala, ukážu vám velmi stručně můj dream šatník, kdyby mi slušelo všechno a kdybych na všechno měla peníze.













Terr xoxo

2 comments:

  1. Takový seznam si vždycky sestavuju v obchodě, když procházím regály naplněnými mnohdy až nechutně předraženým zbožím.
    Některé kousky oblečení bych si určitě vybrala z tvého seznamu, ale kdybych už se teda stala tou hvězdou přes noc a můj účet naskočil, tak bych peníze vrazila spíše do cestování :))

    ReplyDelete
  2. Veľmi pekné veci <3 Máme podobný vkus :)

    ReplyDelete