Sunday, 4 May 2014

lazy day



Ahoj, v prvé řadě bych se chtěla omluvit za to, že přidávám tak málo, ale poslední dobou nedělám nic jiného než že se učím, jím, koukám na GG a spím. *Psí oči* pardon.

Každý si snad udělá den, kdy nic nedělá, ne? Já ho poslední dobou dělám opravdu často, hh. 
Můj den začíná někdy v 11-13 hodin (jsem spáč, co se dá dělat) kdy si dám nějakou obědo-snídani, a velký hrnek kafe. Dívám se přitom většinou s mladší sestrou na pohádky (stay child), já miluju filmy od Disneyho, a budu se na ně dívat klidně ve 40, protože proto.
Potom se přesunu do svého pokoje, přesněji do své postele, zapnu počítač, a už to jede. Tumblr (mimochodem, můj najdete zde), seriály, youtube, twitter... Tohle jsou obrovští žrouti času, nestačíte se divit, a už je 5 odpoledne. V tu chvíli si jdu lehnout alespoň na půl hodiny do horké vany, kde se snažím na nic nemyslet a jenom odpočívat. 
Když se setmí, vezmu si nějaké jídlo, udělám asi tisícídevadesátýpatnáctý čaj,  a pustím si nějaký film. Nebo taky dva nebo tři, haha. Dále si chvilku čtu, dám si masku nebo něco podobného. Poté zase skončím u počítače, a vydržím u něj další dvě hodiny. ( So much interesting, Terr!) 








Omlouvám se, že to opět byl tak nudný článek, poslední dobou dělám samé nudné články, já to vím. Také se omlouvám za to, že se na třetí fotce odrážím v obrazovce.

Terr xoxo

1 comment:

  1. KNIHY & GOSSIP GILR. DIEVČA PÁČIŠ SA MI! :D

    Keď máš čas pozri si môj a kamarátov blog, život modelingovej mestskej miniority :)
    http://high5bitch.blogspot.com/

    ReplyDelete