Thursday, 22 May 2014

may favorites

Ahoj, tenhle typ článku jsem snad nikdy nedělala (?), ale často ho vídám na youtube, tak jsem si řekla, proč to nenapsat. Mimochodem, taky jste tak šťastní, že je teplo? Já horko ( pořádné horko, tohle je jenom taková trasa na rozběhání na začátku závodu) absolutně zbožňuji, cítím se skvěle, uvolněně a mám pořád dobrou náladu. Taky se usmějte na sluníčko! :-)


pečující kosmetika



Micelárka od mé oblíbené značky La Roche-Posay, řady Effaclar. Nevoní, nelepí, dělá to, co dělat má. Jediné mínus je asi to, že dělá bublinky v nádobce (čehož si můžete všimnout na fotce), ale to vůbec není důležité, nic se na tom nemění. 


Tělové spreje od Avonu zná asi každý. Mamka je vždycky na léto objednává, a malina je jeden z mých favoritů, voní vážně krásně. 



dekorativní kosmetika


                                         omlouvám se, že fotka není zaostřená

Do téhle barvy jsem se zamilovala, odstín 835 Bright Back At You od Rimmelu. Je to ten, co by měl uschnout za 60 sekund, hmhmh, to asi úplně pravda není, každopádně barva je úžasná.



Baby Lips  asi vůbec nemusím představovat. Tenhle mám od kamarádky Tití, odstín  Peach Kiss. Má takový opravdu jemně zlatý nádech, voní úžasně.






vlasy 



Původně jsem na to chtěla dělat recenzi, ale byla by moc krátká. Tohle je péče na všechny typy vlasů s marockým arganovým olejem, bez oplachování. Vlasům opravdu dodá hydrataci, hebkost a lesk. Pokud něco podobného hledáte, mrkněte na tohle.




hudba
                                                         
                                   

                                                                  Marina And The Diamonds - Living Dead 




                                                          AWOLNATION - Sail



                                                        John Legend - All of Me



                                                       

                                              The Kooks - Junk Of The Heart




seriál


Jak já tenhle seriál zbožňuju, každou minutu se směju. Odehrává se v NYC, Max pochází z chudé rodiny a Caroline z Upper East Side, avšak k ní se otočilo štěstí zády a objevila se v zapadlém bistru v Brooklynu.



film



Tento film mi z nějakého důvodu silně připomíná Spring Breakers. Parta teenagerů z lepších rodin se nudí, tak se rozhodnou "navštěvovat" domy slavných celebrit, a vzít si něco domů. Ten film mi přijde zvláštně jiný. Hraje v něm Emma Watson (milion srdíček) a nejvíc mě zaskočilo, že opravdu existovala  Bling Ring, je to podle skutečné události. Stojí za shlédnutí!


kniha




O Malých ženách už jsem určitě párkrát mluvila, nebudu vám tu vypisovat, o čem je, ale je to opravdu nádherná kniha.


youtuber/ka


Heart sice odebírám už docela dlouho, ale nikdy jsem moc na její videa nekukala, a jenom je přejela pohledem. Ale jedním videem (už nevím kterým) si mě absolutně získala, a teď jí sleduju pořád, je skvělá.



                                                                  JoeyGraceffa

Joeyho samozřejmě znám už fakt dlouho, z různých videí kde je s někým, nebo například z vlogů ( třeba od Zoe) ale nikdy jsem nesledovala jeho osobní videa. Určitě ho začněte odebírat, je úžasný.


jídlo





Naprosto lehoulinké na přípravu, hnědý chléb se slunečnicovými semínky, zakápnuté olivovým olejem, na to bazalka. Chutná to skvěle, je to jednoduché a zdravé.






Připomínám připravovaný článek #AskTerr, ptejte se. Mějte se hezky, užívejte tepla a sluníčka,
Terr xoxo


3 comments:

  1. telove spreje od avonu mam vazne rada a mas pravdu tenhle voni krasne

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O NEREZOVÝ ŠEJKR na koktejly nebo kávičku
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/05/letni-soutez.html

    ReplyDelete