Monday, 12 May 2014

new in




Ahoj, v prvé řadě bych chtěla říct, že pravděpodobně budu dělat #AskTerr, ale k tomu potřebuji minimálně 15 otázek. Můžete se mě ptát tady, ale otázku označte hashtagem #AskTerr. Neslibuji na 100%, že to udělám, ale takových 98% ano.

Takžee, tohle je tohle jsou moje novinky za jaro, jak už jsem někdy říkala, moc teď nic nenakupuji, protože si šetřím, ale je tu pár věcí s kterými bych se s vámi chtěla podělit.






Takže první nějaká kosmetika. Mléko od Avonu, Skin so soft mineral gems glamorous gold (nebo co?..) Je to prostě obyčejné tělové mléko, jemně voní, hydratuje normálně, docela dlouho trvá než se vsákne a jako bonus máte, že se třpytíte  like diamond in the sky. Bez toho bych to přežila, ale natírám se tím jenom večer a ráno už jsou třpytky pryč. Sprchový gel Fa, nevím co bych víc řekla. Antiperspirant od Rexony, výhoda je, že skoro nevoní. Vitamine booster od Gabriella Salvete jsem si koupila proto, protože jsem potřebovala něco pro mé zničené nehty a se značkou GS nemám ještě žádné zkušenosti. Použila jsem to párkrát, takže si nejsem jistá, jak funguje, ale myslím, že to žádná bomba nebude. Na make up i pudr jsem dělala recenzi, korektor Camouflage cream od Catrice je snad tak známý, že o něm už nemusím nic říkat, ale pokud byste chtěly recenzi, napište do komentářů. ( Jinak všechny výrobky jsou z drogérie, cena do stovky cca)




Nákup trička z Trikatora  fuck byla strašně spontánní záležitost. Projížděla jsem facebook a nejdou mi tam vyjelo, že mají super super slevu. Já si řekla proč ne, na tohle tričko jsem koukala už dlouho a šup, už ho mám. Přišlo asi do tří dnů mám pocit, s tou značkou  nemám žádné zkušenosti, ale byla jsem příjemně překvapená, dobrá komunikace, docela fajn cena, rychle jsem ho měla doma.





Nike Revolution 2 mám na běhání, jsou super a strašně krásný. Už si nevzpomínám kolik stálo, něco okolo tisícovky? Asi, možná, nevím :D




Moje vysněné boyfriend jeans, jsou z H&M stáli mám pocit 900 Kč. Jsou úplně úžasně pohodlné, prostě hfkdhkg.


Lennonky ani nevím proč vám sem dávám, asi se potřebuji pochlubit (:D). Dovezl mi je táta z Indie, a jsou jedním slovem b o ž  í. Vtipné je, že konečně mám sluneční brýle, ale najednou je pořád zataženo, hm hm.



Fotka je sice velice zvláštní, ale prostě mi to nešlo vyfotit. Obyčejné maximálně pohodlné tepláky z H&M, cena pochybující se okolo 400. Tmavě šedou mikinu jsem hledala sakra dlouho,  a konečně jsem se dočkala. Stála asi 3 stovky a je z F&F.


Btw, nemůžu přestat poslouchat od Janoskians Real Girls Eat Cake ♥ ♥ ♥ 




To je dneska všechno, omlouvám se za špatně vyfocené fotky, fotila jsem je hned jak jsem přišla ze školy, pak se učila a začala psát až za tmy, takže už bych to nemohla fotit znova.

Terr xoxo

No comments:

Post a Comment