Sunday, 18 May 2014

věř si!

Strašně hrozně obrovsky moc bych chtěla poděkovat za 10K návštěv! Je to něco neuvěřitelného, ještě jedna nula k tomu a splní se mi sen (za sto let, haha). Nakonec se trochu s giveaway změnily plány a stalo se to trochu komplikovanějším, ale co nejdřív by měla být.



Proč se bojíme oblékat jak se nám líbí, proč se bojíme být sví? Každý asi někdy řekl, to si nemůžu vzít, jak by se na mě ostatní dívali. Proč?  Předsudky,  obavy z negativních názorů? Ne. Záleží to pouze na nás
. Nedávno jsem si  přečetla zajímavý názor na to, že ti, kteří vidí udivené a ošklivé pohledy kolemjdoucích je vlastně vyhledávají, ti, kteří se ve svém oblečení cítí pohodlně a hrdě, ty pohledy vnímají jako "oh, těm se líbí co mám na sobě, proto se za mnou otočili!" A v tom je ten základ. Teď si řeknete, dobře, uvědomila jsem si, že je to ve mně, ale pořád nemám odvahu si vzít něco jiného na ulici. Nevadí, do ničeho se nenuťte. Každý je prostě jiný, někdo odvahu má, někdo ne.

Teď zpátky k tomu prvnímu případu. Já jsem naštěstí taková, kterou nikdy moc nezajímalo, co si ostatní myslí. Ale jak se naučit být sebevědomý v jak v tom co máte na sobě, ale i to, co máte v sobě ( osobnost, ne játra nebo plíce). Jak už jsem říkala, první bod je v hlavě. Když si budete říkat, že jste ošklivá, nudná, tlustá holka bez budoucnosti, nikam se nepohnete. Netopte se ve vlastní lítosti. Zkuste to změnit. Je mi jasné, že spoustu věcí nezměníte, ani kdybyste se na hlavu stavěli, ale myslím, že drobné maličkosti se dají trochu upravit, ne?
Pokud si něco umanete, s největší pravděpodobností toho dosáhnete. Věřte, ale hlavně konejte.
Uvědomte si své přednosti, něco v něčem vynikáte, nejmenší detail, i kdyby to mělo být třeba to, že máte u sebe vždy balíček kapesník navíc ( v mém případě raději 4). Malá věc, ale co z toho vyplývá? Jste spolehlivá, vždy vybavená. To je super vlastnost!

Koukejte na poloplnou sklenici, ne na poloprázdnou. Usmívejte, neberte věci moc vážně, radujte se z maličkostí. Hodně štěstí!

Článek který měl být původně o něčem jiném, ale nevadí, doufám, že se líbí.
Terr xoxo

2 comments:

  1. Pěkný článek, souhlasím ;-))
    S tím oblékáním je to u mě zlé.. :-D Něco si obleču, chvilku se prohlížím v zrcadle, líbí se mi to, ale pak přijde myšlenka "Nebude to vypadat blbě?" a kousek zase vrátím do skříně.. :-D Tak na odvážnější outfity! :-D

    ReplyDelete