Monday, 30 June 2014

Co si s sebou beru do letadla

Ahoj všichni! Konečně je tady to, na co jsme všichni 10 měsíců čekali, prázdniny! Já dneska letím do USA, tak mě napadlo udělat článek, který v letním čase dost vídám na yt, a to, "Co si s sebou beru do letadla." Budu pryč tři týdny, a ještě nevím, jak to bude s internetem, každopádně, kdyby špatné, kamarádka mi zveřejní nějaký článek, ale myslím, že by lto mělo být s wifi v pohodě. Přemýšlím, že budu dělat každý den článek, co jsem dělala a podobně, pokud by vás to bavilo, napište mi do komentářů. Určitě sledujte můj instagram, kam budu přidávat fotky, hodně fotek.

Oblečení do letadla si beru hlavně takové, které je mi pohodlné. To znamená legíny, tričko, a nějaký svetřík nebo mikinu, kdyby mi byla zima. Maluju se jenom trochu, korektor, pudr a řasenka, nic víc se mi na sebe dávat nechce, zvlášť když letím dlouho. Teď se přesouváme k obsahu mé kabelky!


                                (omlouvám se za ty přesvětlené ubrousky, ale to počasí prostě není kamarád na focení)   


Kapsička s doklady. Většinou si dávám důležité věci jako pas, kartičku od pojištění a podobně
do nějaké kapsy, abych měla vše pohromadě.

Kapesníky. Já jsem člověk co má celoročně rýmu, nezvládla bych to bez nich. A abych byla upřímná, těch balíčků je tam asi 10, ale nechtěla jsem vypadat jako psychouš.

Sluneční brýle. Bez komentáře, tyhle jsou z Claire's a stály něco okolo 300 Kč.



Gumička. Dlouho nevydržím mít rozpuštěné vlasy, protože jsou všude, všude!

Korektor. Od Catrice, vždy se hodí, když potřebujete skrýt kruhy a nebo nějakou nedokonalost.

Knížka. Tohle je z edice The Carrie Diaries, Summer at the City (myslí se tím NYC, kdyby někdo nepochopil). Je anglicky, nevím kde se dá koupit ani kolik stála, protože jsem ji dostala od kamarádky k narozeninám. (i love you). Protože miluju TCD, jsem z toho naprosto unešená.

Balzám na rty. Tohle konkrétně je EOS.



Sluchátka. Nemám moc ráda ty velké, protože v nich vypadám hrozně (:D), takže nosím všude tyhle pecky. Tyhle jsou Sony a stály něco okolo 3-4 stovek.

Mokré ubrousky. Na osvěžení, umytí, cokoliv, koupíte je všude do 50 korun.

Zrcátko. Nemusím vysvětlovat, ne?

Další mokré ubrousky. Jsou z lékárny a je v nich dezinfekce.

Garnier odličovací ubrousky. Když už mě přestane bavit být nalíčená, jednoduše setřu ubrouskem a je to pryč.

Antiperspirant. Tenhle je tuhý, takže žádné hlídání mililitrů!

Dezinfekční gel na ruce. Tyto antibakteriální gely s sebou v létě tahám všude, je to od Dettolu a 50 ml, takže do letadla v pohodě. Vyrábí se i menší, mám ještě jeden který je 25 ml.




Užívejte si prázdniny,
Terr xoxo



4 comments:

  1. Tie slnecne okuliarky su uplne skvele!:)

    ReplyDelete
  2. Teeda, nevím jak dlouho se do USA letí, ale bereš si toho celkem dost :) Každopádně užij si to tam :)

    ReplyDelete
  3. Uži si to :) a inak veľmi pekné okuliare :)

    ReplyDelete
  4. Už jsem asi týden v Americe a obsah me tašky byl skoro totožný :D užívej :3

    ReplyDelete