Monday, 2 June 2014

GIVEAWAY





Konečně!! Konečně je tu ta dlouho slibovaná giveaway. Já pro pro vás mám EOS balzám na rty, hodně známý balzám z USA, tento je příchutí (nebo jak to nazvat) mint. Tyto balzámy se nedají sehnat v Česku v kamených prodejnách, to ale nevím jistě. Jsou velmi oblíbené i mezi celebritami, mohli jste ho vidět například v klipu WCS od Miley. Kdo by nevěděl co je to giveaway, je to vlastně taková soutěž, kde vy splníte úkoly které zadám a pokud vyhrajete, já vám pošlu tento produkt.
Co musíte udělat?

 1) začít sledovat můj blog (pro ty, kdo by nevěděli, je to  TOHLE a vy kliknete                                     na 'připojit se k tomuto webu') 
 2) začít mě sledovat na INSTAGRAMU
 3) dát like na moji stránku na FB
 4) do komentářů mi napsat váš facebook nebo mail a váš oblíbený make-up :)


Soutěž trvá do 17. června zhruba do 20.00 hodin. Přeji štěstí!
Terr xoxo

34 comments:

  1. Mail elizabetbednarova@centrum.sk
    a makeup od dermacolu :)

    ReplyDelete
  2. kristynarakovaa@gmail.com × Kikina Raková (na facebooku)
    A make up nepoužívám :-(

    ReplyDelete
  3. Terka Pecmena Pecenová chrochtak007@gmail.com

    Poslední dobu "jedu" na Stay Matte od Rimmelu :)

    ReplyDelete
  4. vendavajdova@gmail.com
    make-up od Dermacolu, ale u mě se to každý měsíc mění :D :)

    ReplyDelete
  5. FB: Jana Drdová
    Make-up oblíbený nemám , protože ho nepoužívám , ale jedině používám BBcream:)

    ReplyDelete
  6. FB: Mima Lauková
    instagram: mimalaukova
    GFC: dominnica l

    Make-upy striedam každý mesiac,ale asi pred týždňom som si kúpila make-up stay matte od rimmel-u a som s ním spokojná :)

    ReplyDelete
  7. lalucek@gmail.com
    Make up nepoužívám, ale oblíbila jsem si od Biodermi micerální vodu :)

    ReplyDelete
  8. Hanka.Nguyenova98@seznam.cz
    Nguyenová Thu Phuong (Týdžejovic Haniss) :D
    a make up nemám nějaký oblíbený, zatím jsem vyzkoušela jen dva, ale od Astoru skin match fusion make up a od Essence soft touch mousse :)

    ReplyDelete
  9. Ahoj :) Môj e-mail - sofikkubesova@gmail.com a môj obl. make up je od Peggy sage :3 :) <3

    ReplyDelete
  10. E-mail: t.koublova113@seznam.cz
    Myslíš jako make-up nebo make- up? :D ne, normální make- up na obličej nepoužívám:) A jinak mám svého oblíbence baby lips nebo rocket řasenku:)

    ReplyDelete
  11. dominika.pinterova26@gmail.com
    IG: q098765432
    FB: Dominika Pinterová
    v zime Rimmel London Stay matte a v lete Bourjois 123 Perfect CC cream :)

    ReplyDelete
  12. FB: Helena Lotterová
    A oblíbený make up? :D Ha, tak to nevím, teď mám od Gabrielly Salvete a jsem spokojená, tak řekněme, že ten :)

    ReplyDelete
  13. ptricievym@gmail.com
    Fb Patricie Vymazalová
    A můj oblíbený make up bude asi od avonu se sklidňujícím efektem nebo od rimmelu match perfection:)

    ReplyDelete
  14. FB: Natálie Slováková
    Teď asi Rimmel match perfection:)

    ReplyDelete
  15. FB: Ester Totzauerová
    moc make up nepoužívám, ale asi dream matte mousse od maybelline :)

    ReplyDelete
  16. FB: Lůca Mračnová
    make up nepoužívám:(

    ReplyDelete
  17. Na FB sleduji jako Daniela Mihalíková a na insta jako Daniellee1998
    email: Danielamihalikova@seznam.cz
    Pro mě je nejlepší Wake me up od Rimmel London :)

    ReplyDelete
  18. FB : Paty Kuprová
    email: kuprova.p@seznam.cz
    A používám matující make up od avonu :D

    ReplyDelete
  19. FB - Kristy čižmárová
    email - kristycizmarova@gmail.com
    makeup nepoužívam :)

    ReplyDelete
  20. Fb : Marie Veselá

    Mam dva nejoblíbenější make-upy :) Jsou cenově dost Odlišné :) Mám ráda od Mary Kay který je úžasný ale cena už tak ne :/
    Pro mně hodně dobrý a nahrazuje Mary Kay je od Rimmelu Match Perfection :)
    Ten má super cennu a vydří mi celý den :)

    ReplyDelete
  21. annie.sunshinee@gmail.com
    hrozně moc jsem si oblíbila Rimmel Lasting Finish 25 Hours :) mám ho 2 měsíce, používám ho denně a nejsem ani ve čtvrtině a těch kladů má mnohem více :)

    ReplyDelete
  22. Všetko splnené! :)
    FB: Natália Muránska
    Najobľúbenejší mejkap nemám, pretože mejkapy nepoužívam ale keby ide o BBcream tak rozhodne od Maybelline:)

    ReplyDelete
  23. e-mail: katka.polaskokova@seznam.cz
    -mam moc ráda od maybelline-affinitone.jsem s ním moc spokojená a dobře kryje:-)
    -Jinak jsi moc krásná a líbí se mi tvoje články:-)))

    ReplyDelete
  24. Fb: Anett Luksová, email: anet.luksova@seznam.cz
    - zatím statečně odolávám a makeup jsem si na sebe ještě ani jednou nedala, takže nemůžu posoudit, ale snad nevadí:)

    ReplyDelete
  25. můj fb máš a mail karrietommo@seznam.cz
    vyzkoušela jsem tři make-upy z čehož dva byli od miss sporty a jeden od rimmel london. jsem víc spokojená s make-upem od rimmelu, který má název stay matte. jsem s ním spokojená ze dvou důvodů a to, že krásně kryje + mi dělá o něco hezčí pleť a druhým důvodem je to, že není tekutý, tudíž se přes něj už nemusí používat pudr :)

    ReplyDelete
  26. Instagram: Nikkienka
    GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com
    A môj najobľúbenejší make-up je od Oriflame Perfect fusion foundation odtieň Porcelain
    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    ReplyDelete
  27. Instagram: genuinen
    GFC: Nikola Celbová
    Fb: Nikola Celbová
    email celbovani@gmail.com
    A můj nejoblíbenější make up, no mám asi víc ke kterým bych se vrátila, Dermacol Caviar make up, který mám třetí lahvičku, jen jsem sáhla po světlejším a konečně sedí, Match Perfection od Rimmel na léto, kdyby byla světlejší barva i u nás (já jdu stejně do ruda :D), Rimmel Wake Up foundation, ta mi celkem s edí i barevně v ivory verzi a vyzkoušela jsem Stay Matte novou verzi a 1ka je moc tmavá tak možná kdybych se fakt v létě opálila a nesloupal se mi ksicht. Tak :)

    ReplyDelete
  28. fb: Veronika Esterka Uhrinova
    Používam BB krém od dermacolu

    ReplyDelete
  29. Anita Hofmannová3 June 2014 at 17:48

    mail h.nitule@gmail.com a miluju makeup od dermacolu, caviar long stay & corector, je teda trochu dražší, ale děda pracuje v dermacolu, so... :D
    všude sleduju, lajkuju. :)

    ReplyDelete
  30. simcaaa.009@gmail.com
    Simča prchlíková
    já makeup nepoužívám používám CC cream od avonu ale to je skoro to samé:)

    ReplyDelete
  31. e-mail: terasek98@seznam.cz
    fb: Tereza Podešvová
    Můj nejoblíbenější make-up je od Yves Rocher Pure Light v odstínu Beige 100. Dobře kryje a na pleti je lehký.

    ReplyDelete
  32. Ahoj, sleduji jak přes gfc tak na fb jako Jana Svobodová,bohužel instagram nemám :/,tak kdyby to vadilo něják,tak mě z GA vyřaď,zkusím to no :)
    Můj oblíbený make-up je stay matte,ten novější od Rimmel London
    janulka.9@seznam.cz

    ReplyDelete
  33. sendymaresova@seznam.cz
    Makeup moc nepoužívám, ale když si chci tedy nějaký dát, tak použiju Maybelline Affinitone, který kápnu na nános klasického krému od NIVEA a nanáším na pleť :-)
    www.maresova-sandra-maresova.blogspot.cz

    ReplyDelete
  34. Email katkanajman@klikni.cz
    Na insta jsem jako kateoned
    Na fb katie najmannova
    Blog sleduji jako Katka Najmannová
    A muj oblibeny make up je dermacol imperial

    ReplyDelete