Sunday, 1 June 2014

hello june


Ahoj všichni!
Tenhle článek píšu, abyste věděli, jak to teď nějak bude, protože v poslední době toho mám až nad hlavu. Dneska je zase krásně, že? Mám otevřené okno a slyším nějakou hudbu z kolotočů a zároveň dětského dne, který je kousek od nás. Nejradši bych vzala sestru, projela se na létající labuti, koupila si cukrovou vatu a na nic nemyslela, jako každý jiný červen, ale letos už to moc není možné. Jak asi víte (nebo nevíte) tento rok jsem prvním rokem na gymplu a tohleto období je o poznání jiné, než na základce. Tam byl červen spíš o tom, nějak tu školu ještě přežít, nic podstatného se nedělo, napsali jsme si pár testů, chodili na výlety... Sešit jsem otevřela  tak jednou. A teď? Nevím, co mám udělat dřív. Testy, zkoušení.. Celý víkend ležím v učebnicích, a fakt ležím, protože jsem si je přenesla do postele, haha. Takže se omlouvám, pokud články nebudou tak obsáhlé, jinak se budu snažit přidat 2 příspěvky do týdne, jako vždycky. Poprvé jsem si napsala články a témata na ně do diáře, promyslela kdy se to nejlépe hodí, no, snad to nějak zvládnu.

Na co se můžete těšit?
V tomhle měsíci je toho tolik! Myslela jsem, že giveaway přijde tenhle týden, nepřišla, tak příští už sakra musí, už se na to fakt vykašlu, nesnáším eshopy!!!

Rozhodla jsem se, že mě nebaví mít skříň plnou věcí, kterou stejně nenosím, takže jsem polovinu (velkou polovinu) vyházela, a někdy tenhle týden to dám můj votočvohoz, dám vám ještě vědět.

Taky jsem založila fb stránku blogu, kde bych vám přesně o tomhle psala, najdete ji  tady  .

Příští úterý jedu na koncert Miley!! Neuvěřitelně moc moc moc moc se těším, kvůli tomu, že je jsem dlouho nebyla zase na nějakém koncertu, ve Vídni naposledy v prosinci, a hlavně, MILEY!  Největší moje inspirace, vzor, královna. To už jste si mohli přečíst v tomto článku. Ve Vídni budeme i druhý den, takže čekejte článek z koncertu, a následně jednoho dne ve Vídni.

Moje narozeniny! Je to tak, 16. mi je 15. Sice vypadám na 12 a chovám se na 5, ale jo, bude ze mě velká
patnáctka. takže to je další článek, a na něj navazuje další, s názvem Mimi Terr, z čehož vyplývá, článek o mém dětství.

Pak mám v plánu udělat o mém cestování, ale to si možná ještě nechám na prázdniny, uvidíme.

No a pak konečně prázdniny, a 30. odlétám do USA, ale o tom se ještě spoustu dozvíte.


Takže, tohle bylo takové nakousnutí toho, co by vás v tomto měsíci mohlo čekat. Mějte se krásně!

Terr xoxo

No comments:

Post a Comment