Monday, 9 June 2014

Hvězdy nám nepřály

V sobotu jsem byla na dlouho očekávaném filmu Hvězdy nám nepřály. Byla jsem s Karrie , TitíMajdičkouMaky a Mandy. Zkrátka
 klasická sestava. Sice dvě chyběly, ale i tak to bylo super.
Zavítaly jsme, místo obvyklého Starbucksu, do Costy. Dala jsem si ledové vanilkové latté a ochutnala i to známé mango & maracuja, ale to mi moc nechutnalo. Když jsme se tam všechny sešly, pomalu jsme se začaly přesouvat do kina. To jsme ještě byly v pohodě, hezky usměvavé. Byla jsem na film strašně natěšená, možná víc než na koncert 1D, klepaly se mi ruce a tlačilo mě v žaludku. Usedly jsme do sedaček a.. Wow. Wow, wow, wow. Nebudu vám popisovat co všechno tam je, nerada bych vám něco prozradila. Kdysi jsem o Hvězdách psala, můžete na to mrknout tady. Obsazení skvělé, Ansel a Shailene, naprosto dokonalá dvojice. Skoro všechno bylo tak, jak jsem si představovala, až na Petera Van Houtena, který měl být tlustý a skoro plešatý a , který jsem si představovala jako nepořádnou místnost, s nevymalovanými zdi a tak podobně, byl opravdu hezký. Žádné scény nebo dialogy nejsou  přidané, spíše mi jich hodně chybí. Třeba když Hazel s Isaacem hrají hru, "olizuj stěnu" atd, u toho jsem umírala smíchy, takže mě dost zamrzelo, když to tam nebylo. Také mají pít šampaňské z kelímků s Medvídkem Pú, dopis pro Hazel pošle emailem asistentka Houtena ... Ale i přes tyto nedostatky tento film naprosto dokonale zahraný, procítěný, silný. Nebudu lhát, brečela jsem, brečela jsem dlouho, silně, hystericky. Gh. Jedna paní se nás ptala, jestli jsme v pořádku a nepotřebujeme pomoct. Řasenka všude, špatná nálada a smutek. Achjo, když na to pomyslím, chce se mi zase brečet. Nějak jsme se na to z toho nakonec dostaly, zatancovaly si s Karrie u Desigualu (kde jsem měla romantickou scénu s hlídačem), potom mě málem znásilnil žralok... Bylo toho hodně. Den jsme zakončily v Boulevardu, protože, kde je lepší jídlo? Jen co jsem přijela domů, začaly mě hrozně moc pálit oči, z toho děsného pláče. No jo, citlivka.






















Terr xoxo


No comments:

Post a Comment