Sunday, 22 June 2014

june favorites ☼

Jak už jsem psala na fb stránce, dělám si velké výčitky, protože jsem na blog teď dost kašlala. Sice to byl asi týden a kousek, ale vykašlala jsem se na 3 články, které jsem chtěla napsat. Což je docela moje osobní prohra, protože jsem ty články vymýšlela dlouho. Například, půlku článku o mých narozeninách jsem měla napsanou, ale nedokončila ho. To stejné s článkem, který měl být ve čtvrtek. Nevím, jak to, že jsem najednou tak líná, ale od 1. června nedokážu myslet na nic jiného, než na léto, nic se mi nechce dělat. To, že jsem si pokazila spoustu známek mě asi nezajímá, nebo nevím. Každopádně, známky jsou uzavřené a já se vám budu tenhle týden, než odjedu, naplno věnovat. A taky bych vás chtěla upozornit na to, že jsem konečně dala pár věcí na můj votočvohoz , tak se určitě mrkněte.


Dneska to budou oblíbenci za červen, což už jste si asi všimli podle názvu. Nic moc se nezměnilo od minulého měsíce. Nedokážu si moc vzpomenout, co jsem celý měsíc dělala, kromě toho, že jsem ležela s počítačem v posteli. (Myslím, že bych se sebou měla začít něco dělat, ups.)


pečující kosmetika 

Tady ten tělový krém jsem dostala k Vánocům, ale nějak moc se k němu nedostala, ale teď ho absolutně miluju! Konzistence je lehká, rychle se vsákne a tak podobně, není to nic zvláštního. Ale ta vůně! Jahodová zmrzlina, totálně jahodová zmrzlina!



dekorativní kosmetika

O EOS jsem mluvila, ale určitě je znáte, jsou úžasné, skvělé, báječné.

hudba

Říkám si, že když už je to léto, měla bych se odrazit od těch mých sad písniček, ale moc se mi to nedaří. Letní písničky mě k smrti nudí svojí jednotvárností, samé "dance baby, yeah" a to mě jaksi nebaví, ale prostě to k tomuhle období patří.
Jestli máte typ na nějakou, napište mi ji do komentářů.








seriál


Gossip Girl je věc, co člověka nikdy nepřestane bavit. Navíc, jak se jinak připravovat na Město, které nikdy nespí než s tímto seriálem!


film

Co by to mohlo být jiného, než TFIOS. Už jsem psala, jak jsem z toho filmu mimo, a na 100% se řadí mezi mé oblíbené filmy vůbec.

kniha



Hledání Aljašky ještě nemůžu zrecenzovat, protože jsem ji ještě nedočetla, ale je skvělá.


Když jsem tohle dostala od táty, měla jsem totální fangirling. Bajky Barda Beedleho vám možná nic neřekne, ale například Příběh tří bratří? Bezová hůlka, kámen co vrací život mrtvým a neviditelný plášť? Ano, samozřejmě, Potter!! Ke každé bajce je i osobní vyjádření Albuse Percivala Wulfrice Briana Brumbála. Knížka je sice hrozně tenká, ale panebože, panebože.

youtuber/ka


                                                         Bea Miller

Bea sice spíš dělá covery, ale občas se najde něco jako 'my everyday morning routine'. Možná si ji někdo pamatuje z loňského (nebo už jsou to dva roky?) X- factoru USA. Naprosto nádherně zpívá, a taky vypadá, achjo :(

jídlo



Domácí malinová zmrzka, yummyyy. Příprava je naprosto jednoduchá, zmražené maliny, smetana, cukr. To vše rozmixovat, a je božská zmrzlina na světě.




Terr xoxo

3 comments:

  1. Dáme vzájomné sledovanie? :) ak áno sleduj a napíš mi pod niektorý článok že ma sleduješ a ja ti to oplatím :) http://beautywithlala.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Skvelý článok! :) Veľmi ma zaujal ten telový krém a balzámy od Eos :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bohužel vůbec nevím, kde ten krém koupit, ale ta vůně je vážně úžasná. a děkuju moc! :)

      Delete