Tuesday, 22 July 2014

USA HAUL

Ahoj!
Jak už jsem se zmiňovala, do Ameriky jsem jela taky kvůli nákupům. Než mi někdo řekne, že chce taky tolik dostávat od rodičů, musím podotknout, že jsem si na to šetřila půl roku, a k narozeninám jsem (kromě dárků od kamarádek) nedostala nic jiného, než  peníze na útratu do Států. Chtěla jsem navštívit hlavně ty řetězce, které vídám u youtuberek z USA, což se mi převážně povedlo. Stavovala jsem se ještě do Aéropostale, ten tu není ale proto, že jsem tam kupovala jenom dárky pro kamarádky, a Tommy Hilfiger, kde jsem kupovala nějaká trička mamce.
Nejsem si jistá, jestli je to všechno, protože hned když jsme přiletěli jsem dávala spoustu věcí do prádla, je možné, že se tam něco zatoulalo.


Sephora


Ano,  Naked 3. Půl roku před odletem mi bylo jasné, že se s nějakou Naked vrátím zpátky, otázka však byla, s jakou. 6 měsíců jsem přemýšlela, potom zase byla rozhodnutá, potom zase ne... Bylo to pořád samé Naked 1, 3, 2, 3, 1, 2, 1,2,3,2,3,1,3,1,3,2... Přišla jsem do Sephory, natáhla se po 1, ale padl mi pohled na 3, jo, beru. Stála přibližně 55 dolarů, nepamatuju si přesnou cenu.  Nebudu vám tady o té paletce psát, protože ji musíte znát všichni. Pokud byste ale měli zájem o recenzi, stačí napsat do komentáře.



Řasenka  They're Real! od Benefitu se poslední dobou taky stává velmi známou,
a já ji ani nechtěla, ale Benefit byl hned vedle Urban Decay, já zahlédla řasenku, tak beru. Stála nějak okolo 40 dolarů, myslím. Zase,pokud byste chtěli recenzi, stačí napsat komentář.


Victoria's Secret


Ve VS jsem byla dvakrát, jednou pro věci pro sebe, a po druhé pro dárky pro kamarádky. Vybrat si jeden ten jejich tělový sprej bylo hrozné, strávila jsem asi půl hodiny že jsem přebíhala od jednoho k druhému, až mi z těch vůní šla hlava kolem. Nakonec jsem si vybrala tento, Passion Struck, který voní sladce, květinově.. je to fakt krásná vůně.  A dala jsem za něj 14 dolarů.


Obyčejný lak na nehty, v odstínu Coral Crush, za 3 dolary.


Tohle byla láska na první pohled, na fotce sice vypadá dost jinak než ve skutečnosti, ale nevadí. Kosmetická taštička je z úplně skvělého materiálu, který se dá opláchnout, je dost velká aby se tam všechno vešlo a stála 21 dolarů.




Bath & Body Works



Sem mě přilákala hlavně vůně, a odešla jsem s těmito kouzelně voňavými miláčky (ne že bych jich měla doma plnou krabici, hmmh), kteří byli ve slevě, a každý stál 7 dolarů.

ELF



Už dlouho jsem se poohlížela po nějaké sadě štětců, tady ta stála 10 dolarů a objevila jsem ji v obchodě s potravinami! Ne všechny štětce jsou dobré, třeba ten největší je totálně na nic, ale ty malé jsou fajn.


H&M



Přecházíme k oblečení! V H&M jsem byla dvakrát, jednou na Times Square, kde jsem si koupila v nějaké supr čupr akci dvě trička s krátkým rukávem (jen obyčejné bílé a černé) za deset dolarů, ale obě jsou v prádle. Tady ta mikča stála 10 dolarů, a je úplně skvělá, tenká, měkká, přes hlavu.



Z tohohle úlovku jsem byla nadšená, protože cardigan jsem hledala už dlouho, ale kvůli mé výšce jsou mi všechny obrovské. Má jenom jednu chybu, a to, že se nedá, vážně nedá vyfotit, pokud ho člověk nemá na sobě. Stál něco okolo 12 dolarů, byl ve slevě.


A poslední věc z tohoto obchodu jsou high waisted kraťasy které stáli asi 15 dolarů.


Love Culture



Tady jsem kupovala 3 trička, dvě pro kamarádky, které, zase, nebudu ukazovat, a jedno pro mě za 15 dolarů.


Roztomilý batůžek jenom za 18 dolarů, nekupte to.


Claire's 



Nějaký takový batůžek jsem už dlouho chtěla, bohužel jsem ho ale zahlédla v i Praze, ale tak nevadí. Dala jsem za něj 33 dolarů, u nás za něj chtějí  cca 800.



Matný černý lak na nehty, to je nebe. Mám ho z českého Claire's,  když jsme byly s kamarádkou v Palladiu, za 130 korun.


Walmart



Tohle je obchod kde máte všechno, jídlo, hračky, skládací  postele,oblečení. Přijde mi to strašně vtipné, na spaní úplně ideální.








Nemám nejmenší  tušení, jak se tenhle obchod jmenuje, ale stejně určitě nebude v Evropě, tak to snad nevadí. Kraťasy jsou skvělé jen tak na doma, ale i na cvičení, jsou hrozně pohodlné. Byly za 8 dolarů. Všechna trička stála 12 dolarů, a mají být jakože trochu crop topy, ale protože jsem malá, to jenom jako trochu kratší trička než normálně.



Disney Store

To, jak jsem byla unešená z DS už jste si přečetli, a tomuhle jsem nemohla odolat. Je pro sestru (zas až takový šílenec nejsem), kdo by nechtěl tričko s Elsou za 13 dolarů?



Universal Orlando 



Ano, je mi 15, ano, jsem v pořádku, ano, je to jednorožec z Já padouch, ano, dala jsem za něj 32 dolarů, ano, skoro jsem křičela když jsem ho viděla. BUT IT'S SO FLUFFY, I'M GONNA DIE!!! A má ho i Bethany!!



Brandy Melville






Můj absolutně nejoblíbenější obchod. Bohužel tam mají většinu věcí jako jednu velikost, což je bych řekla je něco mezi 32-34, takže když jsem si chtěla koupit jeden svetr, byl mi skoro po kolena (fňuk). Ostatní velikosti jsou tam jen S a XS, nebo spíš S, což bylo taky trochu na nic, vzhledem k tomu že většina triček byla něco na způsob crop topu, mně je to zase jako trošičku kratší tričko.  Achjo, proč jsem tak malá? Každopádně, obchod je to snový, byly to muka, nakupovat tam, nejradši bych si koupila všechno. Cenově bych ho přirovnala k Topshopu, takže po 3 tričkách jsem si řekla, že bych možná měla stopnout. Dohromady jsem tam utratila asi 76 dolarů.

To je snad všechno,
Terr xoxo


8 comments:

  1. Nakoupila jsi vážně moc pěkné věci!:) Ty VS body spreje voní všechny opravdu nádherně :))
    http://katienajmannova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Mě z Brandy Mellvile v Amsterdamu málem kleplo, mám ráda velkou parádu za málo peněz a když jsem viděla tu cenu za obyčejný tenký tričko, tak jsem zdrhala. Ale bodík za krásně naaranžovanej krám, to zas o tom žádná.

    ReplyDelete
  3. Kašli na závistivce, ty věci jsou fakt super :D Já jedu na jaře do Londýna a už teď vymýšlím, kde všude vzít peníze na pořádný nákupy :D
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Úplne super veci si kúpila hneď by som brala :D :)

    http://dreams-thoughts-things.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. Všechno.. opravdu naprosto všechno je dokonalé! Vážně boží věci ♡ :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  6. Není to triko "KILLIN IT" tak z Brandy melville? Jinak krásnej nákup. A můžu se zeptat kolik jsi dohromady utratila? Já si našetřía 8k a asi 5k mi sponzorovali rodiče.;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dohromady 425 dolarů něco přes 8 a půl tisíce :))Nechci nic říkat ale občas (např.ta řasenka kterou ani nechtěla ale proč za ni utratila skoro tisícovku...radši nic neříkám)mi to přišlo jako zbytečně vyhozený prachy.

      Delete