Saturday, 30 August 2014

haul

Po dlouhé době zase haul! Není toho moc z oblečení, protože jsem si to  kupovala hlavně v Americe. Brousím si zuby spíš na podzimní oblečení, protože ho totálně miluju. Vlastně podzim je moje nejoblíbenější období, sice se jde do školy, ale je zamračeno, prší, je to období večerů s čajem a seriálem (v mém případě je to každé období, ale na tom nezáleží). Boty, svetry.. Taky se blíží Vánoce, awwh. No, dost o podzimu a teď k tomu, co jsem si koupila.




Tady ty zmatňující papírky jsem objevila vlastně díky kamarádce, které má taky takové, akorát od Mary Kay, což není drogérková kosmetika, hledala jsem nějakou přístupnější variantu. V DM jsme narazila na tyto od Essence, je jich tam 50 a cena se pohybuje také okolo 50 Kč. Jsou vážně super, protože stačí když dáte na lesklé čelo tenhle papírek, a tadá, mastnota je pryč! A myslím, že i když léto už je pryč, využiju je i teď.      





Tyhle dvě rtěnky byly strašně výhodná koupě, v Rossmanu měli akci na Maybelline rtěnky, zaplatíte tu dražší a druhou dostanete zdarma. Takže já jsem platila za dvě rtěnky jenom nějakých 140 korun, což je skvělé! A odstíny to jsou tedy 140 Juicy Bubblegum a 900 Pink Pop.



O tomhle laku z Claire's jsem sice už psala, ale napíšu ještě jednou. Je černý, je matný, takže se stal mým absolutním favoritem! Je ho tam dost, a docela dobře kryje, mínusové body za výdrž a cenu. 129 korun je na lak opravdu hodně, ale já prostě nemohla odolat.


Oční linky ve fixe od  Miss Sporty jsem objevila díky spoustu blogerkám, které si je nemohly vynachválit. Já teda z nich moc uchvácená nejsem, protože vydrží opravdu málo. Stály ale asi jen 70Kč, takže to není taková obět.



Odličovací ubrousky si kupuji každé léto, protože je to praktičtější než abych s sebou tahala tři lahvičky a pytel vatových tampónků, a navíc si je můžu vzít do letadla. Stáli asi 120 korun.



A poslední je Sephora, kam jsem šla jen kvůli štětci na pudr (který je báječný!) za 790, je to číslo 30, a myslím, že je to ten největší.



Potom jsem zahlédla tady tu věc (které nevím jak se říká, haha) kam si napumpujete svoji voňavku, takže nemusíte nosit celou velkou lahvičku. Stál něco okolo 250 Kč.



U pokladny jsem zjistila, že když si vezmu ještě jednu věc od Sephory, nejlevnější dostanu zdarma. Vzala jsem si tedy tenhle dvoufázový odličovač, který používám docela často. Stačí mi ten nejmenší, protože ho používám jen na oči, za 200  korun (??).




Teď tedy k oblečení. Když jsme jednou byly s kamarádkami venku, procházely jsme se po Václaváku, a řekly si, že se podíváme do Gate. Já jsem neměla moc nějaké valné mínění, protože z Gate se mi skoro nic nelíbí. Byla jsem ale překvapená, že jsem sehnala plavky přesně takové, které jsem hledala, a to v úžasné slevě dohromady asi jen za 250 korun! Sice jen po týdnu u moře docela vybledly, ale tak co, jednu sezónu jsem si je užila.



A nechybí ani moje oblíbené H&M. Jak možná víte, jsem blázen do sukní, a tahle kráska nesměla chybět u mě ve skříni. Už si vážně nepamatuju kolik stála, ale řekla bych že nějak okolo 4 stovek.



Už asi moje 5. černé legíny, já vážně nevím, co s nimi dělám. To, že jsem malinká je známá věc, čili, všechny kalhoty, i v nejmenší velikosti, jsou mi trochu větší a delší. Legíny se vždy po nějaké době vytáhnou, ale mě se vytáhnou vždycky nějak hodně, a jde to vždy strašně moc vidět, takže zhruba po dvou měsících vždy utíkám pro nové. No jo, život trpaslíka. A stojí myslím 300, nebo tak nějak.



Takovýhle zlatý řetěz jsem si kupovala před rokem, ale světe div se, teď je bronzový. Koupila jsem si tedy nový, a i když ho moc nenosím, někdy se určitě bude hodit (:D). A stál také 300 myslím.



Poslední věcí z H&M (tedy ne poslední, ještě jsem si tam kupovala podprsenku ve slevě za 150 Kč, tu vám ale ukazovat nebudu) je tato nádherná kabelka za 999 korun. Budu ji nosit do školy, protože je docela prostorná, ale někdy jen tak ven si ji taky určitě vezmu.




Ve velké slevě v Tally Weijlu jsem narazila na tyhle prstýnky, které už jsem skoro všechny poztrácela, za 49 Kč!! Původně stáli 120, potom  79 a já jsem je koupila za 49. Agh. Slevy.

A poslední, ano,  i když to nepatří do tohoto článku, já se prostě musím pochlubit.Pokud sledujete můj instagram, už to asi víte. Lístek na koncert 5sos 16. 5. v Berlíně!! Křičela jsem, opravdu jsem křičela a brečela (kamarádky to můžou potvrdit), když jsem se dozvěděla, že to vážně platí.

To je pro dnešek vše,
Terr xoxo  

7 comments:

  1. ta bílá sukně nemá chybu :) Je moc krásná! franckovaveronika.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. já ji úplně miluju, teď ještě když jsem docela opálená vypadá to skvěle :)

      Delete
  2. Ten matný lak a rteňky<3. Chtěla jsem se zeptat, kolik měříš, protože jsem taky celkem malinká a ty vždycky píšeš, že jsi trpaslík, tak mě zajímalo, jak si oproti tobě vedu, hh.

    ReplyDelete
  3. Ta kabelka vypadá úžasně a ještě ten černý lak,i když platit za něj tolik.

    ReplyDelete
  4. Tie zmatňujúce obrúsky vyzerajú božsky! Ani som o niečom takom vôbec netušila..:) A tie odličovacie obrúsky sú tiež super,akurát,ja som si kúpila také,čo mi vôbec nevoňajú :(

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  5. To oblečení je vážně pěkné! Hlavně ty plavky se mi líbí :)

    ReplyDelete