Friday, 1 August 2014

july favorites

Ahoj! Dneska to budou oblíbenci za měsíc červenec. Nemám moc co bych k tomu řekla, takže můžeme jít na to! 


pečující kosmetika


Sprchový gel s peelingem jsem dostala od kamarádky k narozeninám. Je fajn, dělá co má, ale hlavně ta vůně! Prostě panebože, mňam mňam, vanilka!


dekorativní kosmetika


O tomhle Victorias Secret tělovém spreji jsem trochu mluvila v minulém článku, voní prostě naprosto dokonale a já jsem totálně in love. 


Stejně zamilovaná jsem i do tohoto laku od VS, který je úplně nádherně, až neonově růžový. Blbé je, že vydrží tak den, ale ta barva je prostě skvostná. 



Určitě se ještě budu zmiňovat o této rtěnce od Maybelline v new inu, co bude ještě před začátkem školy, každopádně, je to odstín 140. Je to taková fialová, trochu do růžova, odstín je to fakt krásný. 




hudba








seriál



Anoo, znova jsem propadla TCD. Sice se ve mě prohlubuje ponewyorkská depka, když na Kydda se tak hezky kouká.



film

 K tomuhle filmu mám v tomto měsíci nejlepší vzpomínky. Prostě Krum umm, z toho se stala s jednou mojí kamarádkou děsná hláška, a nikdy se tomu nepřestanu smát :-D :-D



 kniha

Tuhle jste mohli vidět ve článku 'Co si s sebou beru do letadla' a já vím, že začínám být s tím NYC asi otravná, když aleee.


random 

Na tohle kategorii nemám, takže jsem ji (moc originálně) vytvořila, a to je flower crown, do kterého jsem se naprosto zamilovala ( já v něm) , a je taky od jedné mé kamarádky.


youtuber/ka
                                                                    Macbarbie07
Nevěděla jsem koho sem dát, protože jsem v červenci moc nestíhala koukat na yt, ale právě jsem dokoukala její poslední video (úžasné jako vždy) a miluju ji až na měsíc, takže Beth.


jídlo


Nejlepší, nejlepší zmrzka! Nevím jak se přesně jmenuje ta ulice, ale ta kavárna se nachází hned naproti Stavovskému divadlu, směrem ke Staromáku.

To by bylo pro dnešek všechno, užívejte si poslední měsíc prázdnin,
Terr xoxo

2 comments:

  1. Ahoj, byla jsme nominovaná na Liebster Award a jednou z podmínek je nominovat dalších 11 blogerů. Já jsem nominovala i tebe. :) Budu ráda, když se koukneš na můj blog a pokud budeš chtít, do TAGu se zapojíš taky. :)
    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    ReplyDelete