Friday, 15 August 2014

liebster award



Ahoj všichni!
Dnes to bude, poslední dobou velmi oblíbený TAG mezi blogerkami, a to je Liebster Award. Byla jsem nominovaná už třikrát, tak jsem se ho rozhodla napsat teď, aby mě nenominovali zbytečně další blogeři. 

Je to řetězový tag s pravidly, které máme tady!

1. Poděkuj blogerovi, který tě nominoval. 
2. Napiš 11 faktů o sobě.
3. Odpověz na 11 otázek, které jsi dostal/a.
4. Nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli, aby odpověděli na tvých 11 otázek.



11 faktů o mně

1. Jmenuji se Tereza Marková, a je mi 15 let. (nejdřív jsem sem tenhle fakt dávat vůbec nechtěla, ale ono se to snad i očekává nebo co)
2. Jsem strašně malá, mám jenom 158 cm (možná i míň) , ale vždy tvrdím, že 160.
3. Miluju knížky.
4. Většinu času jsem hrozně divná a trapná, dělám divný věci, a říkám divný věci. Moji kamarádi se za mě stydí.
5. Mám něco okolo 50 crushů (taková levná děva).
6. Já a moje vlasy máme vztah jako po 40 letech manželství, i když se hádáme a křičíme na sebe (ve většině případů jenom já), milujeme se, a bez sebe bychom nedokázali být.
7. Jsem strašný spáč. Když mě nikdo neprobudí, spím třeba do 5 odpoledne.
8. V mém šatníku převládá černá, bílá, a šedá.
9. Zbožňuji, když je něco jiné a originální.
10. Miley Cyrus je moje královna.
11. Při smíchu chrochtám.



Otázky jsem vybrala od každého trochu, ty, které se mi líbily nejvíc. Ráda bych odpověděla na všechny, ale na 33 otázek se mi opravdu odpovídat nechce. /pardon/

1. Máš nějaký vzor? Koho? 
 Vzor nemám, protože chci být originální, chci být sama sebou, a mám jen spoustu lidí, které obdivuji.

2. Máš/ Chtěla bys tetování nebo piercing?
 Nemám, ani nechci.




3. V jakém obchodě nejčastěji nakupuješ?
H&M, DM.

4. Kdyby jsi mohla na sobě změnit jednu věc, jaká by to byla?
 Tu moji výbušnost. Bojuji s ní denně, a přidělává mi zbytečné problémy.

5. Na co jsi na sobě pyšná?
Že jsem se naučila nepřemýšlet o tom, co si myslí ostatní.

6.  Popiš se jedním slovem.
Jiná.

7. Kdo ti právě teď chybí?
Kamarádky, táta a spolužačky.

8. Čím by jsi chtěla být?
Už od mala bych chtěla být šéfredaktorka módního časopisu.

9. Nejkrásnější město v České Republice?
Matička měst, Praha. Dovolím si říct, že je to jedno z nejkrásnějších měst Evropy.

10. Oblíbená barva?
Černá.

11. Nejlepší zážitek z těchto prázdnin?
Určitě Amerika, konkrétně NYC a Harry Potter park.




Moje otázky

1. Jak dlouho máš blog?
2. Jaký je tvůj nejoblíbenější film?
3. Kdyby jsi mohla být jedna Disney princezna, která by to byla?
4. Jakou knihu bys mohla číst pořád, aniž by se ti omrzela?
5.Čeho bys chtěla v životě dosáhnout?
6. Nejoblíbenější roční období? Proč zrovna to?
7. Z čeho máš strach?
8. Jaké jsou tvé nejoblíbenější kosmetické produkty?
9. Kdybys měla žít v nějakém filmu, jaký by to byl?
10. Jaké je podle tebe nejkrásnější město na světě?
11. Nejoblíbenější písnička za léto?


A protože se mi zdálo až moc nominovat 11 blogů, rozhodla jsem se jen pro:
Dash
Karrie
Natie
Lucy
Šárka



To je dnes ode mě vše,
Terr xoxo

1 comment:

  1. Vždy mě tento tag bavil..
    Podle fotky na 15 opravdu nevypadáš typovala bych tak 17.. závidím ti Ameriku:O
    Jinak z tvých otázek mi fajn příjde 4. a 8. :)

    ReplyDelete