Saturday, 6 September 2014

autumn wishlist

Před 45 minutami jsem si pustila Spotify, že jdu psát. Je o 45 minut později, a co dělám? Tancuju a zpívám. Jak typické. HROZNĚ STRAŠNĚ MOC bych vám chtěla poděkovat za 20 tisíc (za chvilku už 21) zobrazení blogu. Teď nedávno to byl rok od založení, a rozhodně jsem s tímhle nepočítala. Děkuju vám moc. Giveaway za výročí blogu nebude, protože byla relativně nedávno, ale bude někdy okolo Vánoc se máte se na co těšit, rozhodně to nebude jedna věc nebo nějaké maličkosti, budu se snažit aby to vyhovovalo všem. Taky si poslední dobou pohrávám s myšlenkou natáčení na YT ještě častěji, než obvykle, ale nejsem ještě pořád rozhodnutá, takže mi dejte vědět do komentářů, jestli by vás moje videa bavila. A já vím, že jsem hrozná a na začátku článku vždycky dávám všechny možné nudné informace, které nikoho nezajímají, ale já si nemůžu pomoct.


Tímto článkem bych tak nějak chtěla definitivně zakončit léto a vrhnout se na podzim. Já podzimní módu absolutně zbožňuju. Kabáty, boty, černá, šedá, burgundy, svetry..... Velká láska. 


Svetry. Není jedno kolik jich je, nikdy jich není dost. Ale, co je lepší než se v té ošklivé škole (nebo kdekoliv) zachumlat do teplého svetru? 

Ripped skinny jeans jsou opět v módě a já jsem jim propadla. Problém je v tom, že nemůžu nikde najít roztržené tak, jak bych chtěla. Ano, taky mě napadlo si je roztrhnout sama. Problém je v tom, že staré černé džíny, které doma mám mi už tak jaksi nejsou. A koukala jsem na stránky H&M našla jsem je za stejnou cenu jako obyčejné černé, takže si raději počkám až přijdou do obchodu ( a doufám, že je nebudou mít zase všichni jako vždycky, sigh).

Nejsem vůbec šatový typ (je to slovo?), cítím se líp v sukni. Ale tady ten typ šatů se mi straaaašně líbí, a v téhle barvě jsou ještě krásnější. Kdybyste věděli, kde je sehnat, prosím, napište mi to do komentářů, budu vás milovat!

Chelsea boots  určitě všichni známe díky Harrymu, který tyto boty nosí opravdu hodně často a mně se vždycky hrozně líbily, takže doufám že je někde letošní podzim seženu. 

Sice jsem si před nedávnem kupovala černou kabelku, ale chtěla bych ještě nějakou menší, protože ta velká je dost nepraktická kdybych ji měla tahat celý den po městě. Asi taky nakonec skončím v H&M, protože jsem tam zahlédla i menší, než je ta moje. 

"Zlaté" hodinky byly docela hit na jaře (teda, myslím že to bylo jaro) ale mně se nějak moc nelíbily, nebo, nebyla jsem z nich úplně unešená, no a teď se mi líbí, a jak jsem říkala, zlatá je podle mě úžasná barva k podzimnímu, a zimnímu oblečení. 

Tuhle košili chci už možná víc jak rok, a moje srdce zaplesalo když jsem ji v únoru (ano, přesně si to pamatuju) zahlédla v H&M. Pak se zase uklidnilo, když jsem si přečetla cenovku. 600 (nebo 700) za košili? Která je ještě dost nekvalitní, protože, H&M, no co si budeme povídat. Řekla jsem si, no nic, počkám na léto, bude určitě ve slevě. Ne. Nebyla. Pořád ta stejná, hrozná cena. Nevím co budu dělat, protože bez téhle košile už dál nepřežiju. 

Nikde nemůžu sehnat tenhle typ kabátů, a jsem z toho vážně zoufalá, protože, jak krásné jsou! Navíc v zimě hodně chodíme do divadla (což mě připomíná, že nemám boty.. zase) a v parce tam fakt nepůjdu. 

Tenhle článek byl dost jako "jsem zoufalá, nikde nic nemůžu sehnat protože Česko" a ne žádná inspirace a rada, ale vidíte, ne vždy mají blogerky vše pod palcem. 

To je tedy ode mě vše, přežívejte školu a mějte se hezky,
Terr xoxo 

3 comments:

  1. ten kabát vypadá vážně skvěle .. :) kdybych na nějaký takový narazila, pravděpodobně by se stal mým :-D franckovaveronika.blogspot.cz

    ReplyDelete
  2. Já jsem si teď nedávno objednala přesně tuhle košili z Aliexpressu za nějakých 8 dolarů a je vážně fajn, takže pokud se nebojíš internetového nákupu, mrkla bych se tam :)

    ReplyDelete
  3. Awww bože ^-^ Skvělý článek! A upřímně mi skoro přijde, jako bych ho psala já .. :D a to proto, že mám na tohle skoro stejné názory a všechny ty věci se mi také nehorázně líbí!
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete