Friday, 24 October 2014

autumn haul 2014



Ahoj!
Popravdě ani nevím, co bych vám řekla. Nemám čas. Asi se o zdá jako hodně blbá výmluva, ale já ho prostě nemám. Musela bych psát jen povídací články, protože když přijdu domů, pomalu je tma, a to je na focení vážně na nic. Teď ale budou prázdniny a já si všechno nafotím do zásoby, hah.





Pokud máte mastnější a aknózní pleť, jako já, neváhejte, a utíkejte pro tohle do lékárny. Měla jsem velký problém sehnat nějaký krém, který by mi tu pleť celou nezaplácal, a nevsakoval se dvě hodiny. A já ho našla. Většinou ho používám ráno pod make-up. Vsákne se během 2 minut, a hlavně, je citlivý k mé pleti. Prý by měl i nějak pomáhat a léčit, no, s tím si tak jistá nejsem, každopádně to, co jsem vyžadovala já, splňuje. Je ho sice jen 30 ml, a to je, na to, že stál přes 400, docela málo, ale naštěstí ho stačí trocha na celý obličej. Rozhodně doporučuju!




K tomuhle dvoufázovému odličovači nemám co říct, patří k mým nejoblíbenějším, mám už asi čtvrté balení. Seženete ho cca za 90 korun.




Lip butter od Astor jsem chtěla zkusit už dávno, a vážně si to vyčítám, že jsem s tím nezačala dřív! Mám odstín 011 Feeling Feline, a nemůžu si to vynachválit. Voní nádherně, hydratuje, ale hlavně, ta pigmentace! Vzhledem k tomu, že je založen i na lesku na rty, nemyslela jsem si, že nějak extra vydrží. A to jsem se spletla! Můžu jíst, pít, a zhruba 3 a půl hodiny krásně drží. V Rossmanovi jsem ho koupila v nějaké slevě asi za 105 korun, a myslím si, že brzo poběžím pro další odstín.





Já a rtěnky, jedna velká láska nebeská. Tohle je od Maybelline - 148  Summer Pink (o rtěnkách  Maybelline jsem psala už mockrát) a je, jako obvykle, skvělá. Na fotce působí, že je docela tmavá, ale na rtech vypadá přirozeně a ne nějak zvlášť výrazně. Je z DM za nějakých 160 korun, tuším.




Dlouho jsem hledala bílý lak, který by opravdu něco zakryl a aspoň 3 dny vydržel. Tohle je on! 001 od Lorealu, sice stojí asi 95 Kč, ale zase opravdu vydrží a barva je úžasná.




Obyčejné tričko z H&M za 200. Hrozně moc pohodlné a příjemné!



Jak jste si asi všimli, najednou se změnilo světlo, takže se omlouvám, že jsou ty fotky trochu jiné než ty předchozí. Všechny věci jsou docela přesvícené, ve skutečnosti jsou tmavší.

Reserved mě vážně překvapil, vkročila jsem do něj asi po 3 letech, a nestačila jsem se divit! Nevím, jestli se mi předtím ty věci nelíbily, nebo se změnily, každopádně jsou tam skvělé kousky. Třeba tento svetr, ani snad nemusím říkat, jak je awwawawawh měkkoučký a pohodlný, který stál 600.


Někdo by mě měl naučit, jak fotit džíny, protože vždycky, když se o to snažím, dopadne to..
takhle. Každopádně, jsou to obyčejné úzké černé high waisted džíny z H&M (999Kč). Říkala jsem, že chci s ripped na kolenách, jenže, zase tady máme problémy trpaslíka. Zkoušela jsem si je, jenže, díry nebyly na kolenách, ale někde v půlce lýtek. Tam jsem to vzdala, popadla tyhle, a se sklopenou hlavou jsem si je šla vyzkoušet. Doufám, že ty ripped ještě někde uvidím, v případě nouze si budu muset koupit ještě jedny a ustřihnout si je sama.




Další obchod, který mě vážně překvapil, je Mango. Vždycky jsem ho měla za obchod, kam si chodí mamka kupovat ty nudné věci. Buď se ten obchod taky změnil, nebo se mi líbí nudné věci, nevím, ale stal se z toho ráj. Tenhle stál 800.




A poslední, nejlepší věc na konec. Kabát (znova) z Reserved. Kabátům jsem propadla, ale to by bylo spíš na jiný článek, a tenhle se mi líbil, z toho opravdu malého, a špatného výběru u nás (teď konkrétně myslím kabátů, ale to, že i jiného zboží nevylučuju) nejvíc. Protože mi vůbec nešel vyfotit, tady máte ukázku toho, jak vypadá. Koupila jsem si černý, protože černá je černá, a navíc se černá hodí ke všemu. Jeeeenže, hrozně by se mi líbil i nějaký bláznivě barevný, jaké nosila Audrey. Ten můj stál 1999 korun.



To je pro dnešek asi všechno, doufám že jsem na nic nezapomněla, kdyby ano, dám vám to do jiného článku. Užijte si prázdniny,
Terr xoxo

7 comments:

  1. Týjo,chtěla bych být tak bohatá abych si mohla koupit rifle za tisícovku(nééé,že bych záviděla)jinak pěkný věci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mně přijde, že tisícovka za džíny je ještě v pohodě:) a děkuju))

      Delete
  2. Sveter za 800? Rifle za 1000? Wow, kebyze si toto mozem dovolit tak som v raaaji:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. svetry tak prostě stojí, a džíny, aby něco vydrželi taky takhle stojí:):D

      Delete
  3. Krásne veci! :)

    www.booksmakesenseofmylife.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. ta rtěnka vypadá víc než luxusně =)

    ReplyDelete