Wednesday, 8 October 2014

sweater weather TAG

Ahoj!
Dneska to bude po hrozně dlouhé době TAG. Už by to byl několikátý článek, v kterém jsem psala, jak miluji podzim (proto se o tom už nezmíním), takže myslím, že můžeme jít rovnou na to. Jenom bych chtěla dodat, že jsem tag skládala z českých typů, anglický, a část si vymýšlela, takže pokud budete používat mé otázky, i se zdrojem, děkuji moc.


1) Jaký je tvůj oblíbený podzimní zvyk?
Mimo toho, že ležím v posteli, piju čaj a tady ty věci, už několik let chodíme na procházku do Průhonického parku, který je na podzim, když je všechno listí nádherně zbarvené, opravdu krásný. Také jsem, když jsem byla menší, vždycky vydlabala dýni, nebo jsme každý rok chodili na lampionové průvody.

2) Čaj, káva, nebo horká čokoláda?
Pokud se tedy bavíme konkrétně o tomhle období, nejspíš čaj, protože horkou čokoládu nějak moc nepiju, avšak čaj piju denně 3x. Kávu si dávám, hlavně teda dýňové latté ze Starbucksu, ale většinou se přikloním k čaji.

3) Lak na nehty, který tenhle podzim miluješ?
Já vlastně ani moc laky neměním, lakuju si nehty v podstatě jen černě, bíle a červeně, v létě nějaká  ta růžová. Ale můj asi nejtypičtější podzimní lak je od Rimmelu 320 Rapid Ruby.

4) Nejvíc nošený svetr?
Nejvíc nošený je asi ten Ann Christine z loňska, jenže letos už nejsem z té pandy nadšené jako minulý rok, ale zahlédla jsem nádherný svetr z Manga, tak uvidíme.

5) Skinny jeans nebo legíny?
Podle toho kam a k čemu, do školy třeba nosím legíny z toho důvodu, že chci mít co největší pohodlí, ale ty si zas nemůžu vzít ke všemu, protože já opravdu nejsem ten typ člověka, který se vyžívá v tom, že mu jde vidět celý zadek. Navíc, skinny jsou různé, legíny nosím jen černé. Takže za mě džíny.

6) Oblíbená podzimní TV show?
Nemám žádnou výhradně podzimní show, koukám na seriály kdy můžu, a jaké je roční období mě docela nezajímá :-D

7) Biker boots nebo UGG?
Pokud mě znáte už delší dobu, moje odpověď je vám jasná- biker boots! UGG válenkám jsem nepřišla moc na chuť, navíc, dávat za takové boty asi 5 tisíc? Ně, děkuji pěkně.

8) Měníš nějak svoje denní líčení?
Víc nosím rtěnky, jinak žádné výraznější změny.

9) Oblíbená vůně svíčky?
Různé vánoční vůně, nebo třeba vanilková.

10) Čepice nebo šály?
Bohužel, kvůli mým vlasům prostě čepice nosit nemůžu, pokud nechci vypadat jako kdyby mi bylo 5, a byla bych vážně, vážně zvláštní dítě. Takže šály.


11) Oblíbené jídlo/pití z dýně?
Dýni miluju, polévky-krémy, koláč, nebo třeba pumpkin spice latte? Bez nich si neumím představit podzim.



To by bylo pro dnešek všechno, zvládněte to ve škole, už jen 260 dní!
Terr xoxo

1 comment:

  1. úplně miluju když na podzim padá listí a všechno je tak hezky zbarvené :3
    nico-chan.blog.cz

    ReplyDelete