Tuesday, 4 November 2014

october favorites

Ahoj všichni!
Jsem dost hrozná blogerka, co? Když já věčně nemám čas, a konečně když si ho najdu, padnu vyčerpáním do postele. Nový měsíc, nová Terr, udělala jsem si rozpis, a snad by to mělo aspoň trochu fungovat. Dnes to budou oblíbenci,  avšak o většině jsem už psala, buď v haulech, nebo v nějakých favorites z minulých měsíců. Na úvod by to všechno myslím už stačilo, pojďme na to! (A omlouvám se za kvalitu fotek, fotila jsem hned jak jsem přišla ze školy, ale bohužel už se stmívalo)


pečující kosmetika


O tomhle krému jsem mluvila v minulém článku, ale v říjnu jsem si ho moc oblíbila, takže bylo jasné, že o něm budu mluvit znova.  Řeknu to po 18362x, doporučuju!!



Začíná být zima, přestávám být líná (jen v tomhle) a natírám se. Většinu roku na to kašlu, ale teď, když vidím tu pokožku, ji prostě musím nějak pomoct. Třeba tímhle krémem na ruce od Oriflame, který přímo nádherně voní po čokoládě!




Zase znova u té hydratace, ale je to potřeba! Žádný bloggerkovský Baby lips, ale balzám na rty od Neutrogeny.


dekorativní kosmetika


 O tomhle super laku jste taky mohli číst v minulém článku. No, žádná sláva to teda z dekorativky není, ale nemám peníze nakupovat nové věci, a nějak zvlášť teď se nemaluju, protože v podstatě střídám jen školu a svůj pokoj. #nolifer



random 


Sweater weather! Já jsem obrovský milovník svetrů, klidně bych si dokázala v nich představit celý svůj život. Tady ty jsou (odspodu) z Forever 21, H&M,Mango, Reserved, H&M, Promod, H&M, Ann Christine.  Pravděpodobně jste jich teď napočítali víc, než vidíte na obrázku, to je tím, že jsou tam i tenké svetříky, které nejdou vidět. Mimochodem, všímáte si těch barevných a zářivých barev?! Když, já si prostě nemůžu pomoct...



hudba








film

Halloween, takže tahle klasika od Tima Burtona je nutností!


seriál


Upřímně, vůbec nestíhám na nic koukat, protože škola. Ale, začala jsem se dívat na Teen Wolf (no, jsem u pátého dílu) a docela mě to chytlo!


youtuber/ka // bloger/ka


                                                      http://www.kayture.com/

Miluju objevovat nové blogerky! Nechápu, jak jsem bez Kristininého blogu (a stylu) mohla žít.





jídlo/pití 


Podzim, hlavní doba čajů. Já, jak asi víte, čaje miluju, hlavně černý a zelený. Tenhle zelený je z M&S, z dob,když jsem ještě měla peníze.



To by bylo ode mě dnes všechno, mějte se krásně,
Terr xoxo



1 comment:

  1. Ten čaj jsem měla taky, je úžasný. Miluju zelené čaje, jsem na nich asi závislá :D Pokud by ses chtěla navzájem sledovat, dej vědět :-) www.cookingwithsusa.blogspot.cz

    ReplyDelete