Saturday, 22 November 2014

recenze - Big & Beautiful Style Muse mascara


Ahoj!

Po dlouhé době to dnes bude recenze.  Taky vám toho v poslední době dávají ve škole tak hrozně moc? Ne, že bychom toho někdy ve škole měli málo, ale s tou hromadou testů, úkolů a referátů, jsem si málem nevšimla, že je za chvilku prosinec. Co to znamená? VÁNOCE! Já jsem hrozný blázen do Vánoc, a ani tak do samotného Štědrého dne, ale spíše do těch příprav, výzdob, pohádek a písniček, gingerbread latte /white girl/ a celkově té atmosféry. Co je tedy trochu horší, moje finanční situace je trochu špatná, ale zatím to nechám být, to se bude řešit až týden před Štědrým dnem, haha. A třeba se stane nějaký vánoční zázrak, hmh? 

Před Big & Beautiful Style Muse od Astoru, jsem měla svoji milovanou They're real, ale jak už jsem říkala, už tak jsem na tom teď s penězi bídně, tak nebudu dávat 700 Kč za řasenku. Koupila jsem si ji na doporučení kamarádky, a jsem s ní velmi spokojená. 

Začneme obalem. Obyčejný, nenadchne ani neurazí. Nevýhoda je velikost aplikátoru, jelikož mám malé ruce, trochu špatně se mi s ním pracuje, ale zvykám si. Přecházíme ke kartáčku, který se má přizpůsobit a udělat vám při každém otočení pokaždé jiné řasy. S tím si tak jistá nejsem, ale řasy to udělá krásné, jsou dlouhé a husté. Ale aby se vám řasy nelepily, musíte před nanesením trochu otřít kartáček, protože toho nabere až příliš. Tato řasenka by měla obsahovat i kolagen a keratin, a to nikdy není na škodu, no ne? 

S výdrží je na tom také dobře, 10 hodin zvládá úplně v pohodě. Nepatří k těm řasenkám, u kterých se musíte snažit nemrknout aspoň 2 minuty, než řasenka zaschne. A jak už jsem říkala, řasy udělá skvělé.

Koupila jsem si ji v nějaké akci v DM asi za 130 korun. 



Terr xoxo

1 comment:

  1. už minule som na ňu v DM pozerala :) asi ju vyskúšam :)
    janesworldblog

    ReplyDelete