Friday, 19 December 2014

Haul: listopad - prosinec



I když v tomto období musím extrémně šetřit, jsem to pořád já (takže nešetřím) a i tak si kupuju věci, které vůbec nepotřebuju.

prosincové světlo, ve skutečnosti jsou obě dvě o hoooodně tmavší
Červenou košili sháním minimálně rok, a olala, najednou mám 2. První je z H&M, ve slevě za 300 (!!!) z původních 600! Takže skvělá koupě. A ta druhá je z Van Graafu za 570, předtím stála 1000, takže taky skvělé. Obě jsou strašně měkké a pohodlné (ta z Van Graafu ale o trochu víc, no) a zkrátka je miluju. 


Proběhla jsem celou Prahu, celou celičkou, abych našla tady tu krásku v Terranově. Je veliká, je krásná, je teplá, je úžasná. Byla to láska na první pohled a nejraději bych s ní i spala. Zase byla ve slevě (mám teď asi nějaké štěstí nebo co), stála jen 150 Kč.


Protože jsem k narozeninám (které jsem měla v červnu) dostala poukázku do Yves Rocheru a za chvíli propadá, rozhodla jsem se, že si nadělím pár dárků. Sáhla jsem po věcech, které se nikdy neztratí, dvoufázový odličovač na oči, tonikum+odličovač (jeden z mých oblíbených), sprchový gel z limitované edice (bohužel neměli větší) a vyživující tělové máslo s vůní ostružin.


Na řasenku jsem už dělala recenzi, ale poslední dobou už s ní nejsem tak spokojená, jak jsem psala. Další tady mám rtěnku od Essence v odstínu 07 Natural Beauty, která je v hrozně moc krásném nude odstínu. Je to  moje první věc od Essence, trochu jsem se bála té kvality, ale řekla jsem si, 60Kč, to mi nic neudělá. A naopak! Příjemně mě překvapila, možná si koupím i další. A jako poslední zlaté stíny opět z Yves Rocheru (jak už jsem psala nahoře)


Nevím co mě to popadlo, ale zkrátka jednoho večera jsem se rozhodla, že si objednám Yankee Candle. Kupovala jsem ji z eschopu dohajan.cz, kde mají neuvěřitelně moc druhů. Bylo dost obtížné sehnat v prosinci Christmas eve, ale já ji našla a asi do tří dnů mi přišla. I s poštovným stála 674Kč (mám tu střední). A jako poslední tu mám vánoční ponožky z Gate za 24 korun (taky sleva), tak jsem si je koupila ještě v tmavě modré, ty jsou ale zrovna v prádle.


To je ode mě vše, doufám že stihnu do Vánoc ještě jeden článek, pokud ne, přeji vám krásné Vánoce a šťastný Nový rok, děkuji za každé přečtení, je neuvěřitelné, kolik jsem v tomhle roce nabrala čtenářů. Za každý komentář, zobrazení, nebo přidání mezi pravidelné čtenáře jsem ohromně vděčná a vykouzlí mi to velký úsměv. Děkuju!
Terr xoxo

10 comments:

  1. Šála je boží! -a ještě ta cena <3 Skvělé nákupy)
    btw. Tu košili z H&M mám už rok a bohužel za tu původní cenu, hah

    http://m-sandra-m.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. krása:3 Yankee Candle si chci pořídit už strašně dlouho! proč musí stát tolik:/

    http://bytheem.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Tie košele sú proste.. ahgr. Zbožňujem košele. Sama mám doma podľa mňa pár skvelých kúskov a stále ich nosím! A tieto tvoje sú naozaj krásne :)
    a tá sviečka.. za 674kč?! 25€ by som za ňu nedala ani za svet! :D

    www.readingbookswithlove467.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Ta košile v levo, pochopila jsem že je z H&M je hrozně pěkná! Taky takovou sháním :)
    Tu šálu bych určitě koupila! Možná jako dárek mámě a za 150 no bože! =D
    Kosmetiku jsem úspěšně přeskočila a zastavila jsem se na ponožkách! Jsou roztomilé! Ponožky už potřebuji a prakticky je jedno jaké =D

    http://blogilateskaty.blogspot.cz :)

    ReplyDelete
  5. Ta šála musí být super! Dneska jsem jednu takovou viděla v New Yorker v akci a byla celkem příjemná na dotyk :) Svíčku Yankee Candle bych chtěla, ale jsou celkem drahé (ale zase kvalitní..).

    ReplyDelete
    Replies
    1. je skvělá!:) to jo pravda, ale když sleduješ jejich oficiální eshop, mají tam občas různé akce, třeba na dva dny 20% slevu, koukni na to někdy :))

      Delete
  6. Ty košile jsou boží, je zvláštní, žes je nemohla sehnat :D jsou skoro všude... vidím jí skoro pořád na Andělu v Terranově a v Tally Weijlu na Náměstí Republiky. A ta šála je super, v Terranově jsem jí bohužel neviděla. :)
    Marky > little-me.blog.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. nebo takhle, jako já jich pár viděla, ale ty ceny no, to se mi moc dávat nechtělo:D

      Delete
  7. Červené košile jsou prostě top <3 :)

    ReplyDelete