Sunday, 1 March 2015

February favorites


Všimla jsem si, že jsem favorites nedělala hrozně dlouho. A to musím napravit! 

pečující kosmetika


Tady ten balzám od Neutrogeny je to nejlepší, co mé rty mohlo potkat. Jsem dost blázen na balzámy, vždy mám v kabelce alespoň dva, a v zimě ještě víc. Tady tenhle je skvělý, rychle se vsákne, jenom slabě voní a hlavně, skvěle vyživí rty.


dekorativní kosmetika


Za měsíc únor je to určitě rtěnka od Macu v odstínu Giddy, nosím jí skoro pořád, a ještě mě neomrzela. Je to taková středně růžová se zlatým shimmerem, který ale na rtech nejde ani moc vidět. Vydrž je tak 2 a půl, až tři hodiny, ale trochu vysušuje, takže balzám je před nanesením nutnost. 

oblečení/doplňky


Protože byla (a ještě je) dost zima, svetry mám na sobě skoro pořád, a nejvíc asi tady tenhle z Manga. 

random 


Já jako milovnice svíček jsem si hrozně oblíbila tady tu meruňkovou Yankee Candle, kterou jsem objevila doma, a už byla moje, hehe. Voní krásně, jemně po meruňkách.

knížka


Papírová města jsem měla přečtené ani ne za dva dny, absolutně mě to pohltilo, a hned bych si to přečetla znova. Nechci spoilerovat, ale je to dost podobné Hledání Aljašky, která patří mezi mé oblíbené knížky. Tahle kniha mě utvrdila, že Hvězdy nejsou tak úplně pro mě, a kdybych tady ty tři knížky měla seřadit, na prvním místě bude Aljaška a Papírová města, druhé místo bude prázdné a třetí Hvězdy nám nepřály. 


film/seriál


Když jsem byla nemocná, našla jsem si svůj další oblíbený film. Jmenuje se The art of getting by, hrají v něm skvělí herci-Freddie Highmore a Emma Roberts. Dost bych ho přirovnala k The perks of being a wallflower. 



zážitek



Tak tím bude jasně a bezkonkurenčně koncert Eda (minulý článek). Dva týdny, boo.





Takže to by bylo ode mě dneska všechno, můžete mi do komentářů dát vědět co jste si v únoru nejvíc užili. Terr, xoxo 

6 comments:

  1. Po Papírových městech už hooodně dlouho pokukuju. A v zimě taky sebou všude nosím balzám, moje pleť ho fakt potřebuje, teď mám taky od Neutrogeny a nemůžu ho vynechválit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozhodně neváhej a kup si je! je to vážně skvělá knížka :)

      Delete
  2. Pekný článok :) Aj ja milujem Neutrogena balzamy. Moc sa páči ten svetrík z Manga a papierové mestá si tiež chcem prečítať :)

    ReplyDelete
  3. vsichni ted pouzivaji neutrogenu, budu se po tom muset taky podivat. a papirovy mesta jsem cetla, priznam se ze jako jedinou knizku od greena, ale jsem hodne zvedava na aljasku, uz ji mam doma :)

    ReplyDelete
  4. jo a nutne potrebuju tu megavelikou svicku !!! <3 je bozi

    ReplyDelete